Employer Branding

Jak sprawić, by pracownik na pytanie o swoją firmę odpowiadał „tak, lubię tam pracować”. Taki cel przyświeca nam , kiedy tworzymy strategie emloyer brandingową. Zawsze chcemy dobrze poznać firmę i zidentyfikować problemy – wykorzystujemy do tego narzędzia takie jak: ankiety czy wywiady w grupach fokusowych. Robimy dokładny audyt wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego, a następnie zastanawiamy się, co należy zrobić, żeby poprawić sytuację. Klient otrzymuje od nas strategię EB, zawierającą zestaw narzędzi i pomysłów na to, by w pracy panowała pozytywna atmosfera, a kandydaci chętnie zostawiali swoje CV. W dzisiejszych czasach firmy prześcigają się w sposobach na skuteczne utrzymanie pracownika lub jego pozyskanie, dlatego termin employer branding jest odmieniany przez wszystkie przypadki. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, jak istotne jest budowanie marki pracodawcy.

Jest to dziedzina, która w Polsce dopiero się rozwija, mamy w swoim dorobku niejedną strategię employer brandingową i chętnie podzielimy się zdobytą i cenną wiedzą!

Zobacz powiązane realizacje:

Zaufali nam: