Menu

Content Marketing

Marketing treści to nowoczesny sposób na dotarcie do grona odbiorców poprzez publikację ciekawych i pożądanych treści.

Co to oznacza dla Ciebie?

  • Twoje teksty muszą być stale aktualizowane – to lubią klienci, ale też roboty indeksujące Twoją witrynę internetową.
  • Teksty muszą być pisane poprawnie pod względem gramatycznym i językowym.
  • Treści powinny być wartościowe i unikatowe – inaczej nie masz szans przebić się w gąszczu publikacji.

Czasami wystarczą proste działania – nie robić błędów, tak powszechnie popełnianych w sieci.

Pamiętaj, że biznes zaczyna się od słów. To one mogą wyróżnić Cię na tle konkurencji. To one budują spójną markę. I pozycjonują, jak nic innego.

Marketing treści – od czego zacząć?

Zacznij od swojej wizytówki w internecie.
  • Czy nie ma tam błędów językowych?
  • Czy treści są atrakcyjne i zachęcają do częstych powrotów?
  • Co klienci mówią o Twojej firmie w sieci?
  • Czy w ogóle chcą o niej mówić?

Jeżeli odpowiedź na któreś z powyższych stwierdzeń brzmi NIE – oznacza, że najwyższy czas zadbać o swoje treści.

Twórz wciągające treści:

Możesz tworzyć je sam lub poprosić nas o pomoc. Opowiedz nam co robisz, co produkujesz, a my ubierzemy to w odpowiednie słowa i wyślemy je w świat.

Możemy zaoferować:

Ty robisz świetne rzeczy. My potrafimy o nich opowiadać. Sprawdź nas!

Zobacz powiązane realizacje:

Zaufali nam:

Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.