Employer Branding

Zastanawiasz się co zrobić, by pracownik na pytanie o firmę odpowiadał „Tak, lubię tu pracować”? Zacznij od strategii Employer Branding.
Strategia EB to drogowskaz, który pomoże Ci w prowadzeniu działań wizerunkowych pod kątem budowania marki pracodawcy. Ważne, aby stała się ona realnym planem działania, który będzie wynikał z rzeczywistych potrzeb firmy, a nie tylko była narzuconym dokumentem napisanym przez osoby z zewnątrz. My, w Multum PR, każdą strategię piszemy ściśle współpracując z naszymi klientami – często w formie warsztatów. Kluczowe jest stworzenie multidyscyplinarnego zespołu i zadbanie o właściwą komunikację projektu. Tak opracowana strategia będzie lepiej przyjmowana przez pracowników, bo trudno odrzucić zadania, które wspólnie się wypracowało.
Strategia EB krok po kroku
Przy budowaniu marki pracodawcy:
- zacznij od poznania firmy i określenia wskaźnika First Impression Index (FII),
- rozmawiaj – wykorzystaj do tego ankiety czy wywiady w grupach fokusowych,
- zrób dokładny audyt wizerunku marki pracodawcy zarówno wewnątrz organizacji jak i na zewnątrz,
- podpatruj co robi konkurencja,
- stwórz persony i określ wyróżniki marki pracodawcy (EVP – Employee Value Proposition).
- spisz strategię EB, zawierającą zestaw narzędzi i pomysłów na to, by w pracy panowała pozytywna atmosfera, a kandydaci chętnie zostawiali swoje CV,
- nie zapomnij o załącznikach: harmonogramie i zakresie działań EB oraz szacowanym budżetem i wskaźnikami sukcesu.
Do strategii Employer Branding podchodzimy kompleksowo, dlatego po jej opracowaniu pomożemy Ci w jej wdrożeniu.
Więcej niż marka pracodawcy
Masz już opracowany plan działań, ale potrzebujesz pomocy w jego realizacji?
Pomożemy Ci zająć się:
- Komunikacją wewnętrzną – przeanalizujemy błędy w jej prowadzeniu i wprowadzimy pakiet naprawczy dostosowany do kultury organizacyjnej firmy.
- Kampanią rekrutacyjną lub wizerunkową – przygotujemy koncepcję, harmonogram i budżet kampanii, opracujemy content oraz graficzną oprawę akcji, wykupimy w Twoim imieniu potrzebne nośniki, zajmiemy się media relations.
- Przygotowaniem materiałów graficznych – sesje zdjęciowe, księgi znaku, bannery, foldery, biuletyny firmowe, reklamy wielkoformatowe, reklamy bannerowe w internecie, materiały drukowane: ulotki, kalendarze, plakaty – nasz dział graficzny nie zna słowa niemożliwe!
- Eventami – impreza integracyjna, targi pracy, drzwi otwarte w Twojej firmie? Zajmiemy się ich organizacją, a także będziemy czuwać nad ich sprawnym przebiegiem. Więcej znajdziesz w zakładce Eventy.
Ty robisz świetne rzeczy. My potrafimy o nich opowiadać. Sprawdź nas!
Zobacz powiązane realizacje:

Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.