Chętnie pomagamy specjalistom i firmom w zrozumieniu czym jest public relations i employer branding. Sami przez kilkanaście lat w branży zjedliśmy na tym zęby, przetarliśmy szlaki, odnosiliśmy sukcesy, ale – i owszem – popełnialiśmy błędy. Pracowaliśmy w korporacjach i niewielkich firmach. Teraz, z bagażem wiedzy i doświadczeń, chętnie dzielimy się naszą pasją, inspirujemy do działania, motywujemy i podpowiadamy jak poruszać się po świecie PR i EB.
Prowadzimy szkolenia dla działów public relations, komunikacji, marketingu, HR oraz employer branding. Dzielimy się wiedzą z kadrą menedżerską, prezesami i właścicielami firm, ale także z tymi, którzy potrzebują wsparcia w codziennej, rzemieślniczej pracy.
Jesteśmy praktykami, dlatego nie oczekuj od nas akademickiego podejścia. Chcemy inspirować, a nie snuć teoretyczne opowieści. Nie mamy gotowców i powielanych scenariuszy. Cały czas doradzamy naszym klientom. Świat tak szybko się zmienia, że kolejne szkolenia są rozwinięciem tego, co już robiliśmy.
Każde szkolenie przygotowujemy indywidualnie, pod konkretne potrzeby klientów. Dużo czasu spędzamy na analizach i zrozumieniu oczekiwań osób, które będziemy szkolić. Chcemy, aby organizowane przez nas spotkania były nie tylko sporym zastrzykiem wiedzy i motywacji do działania, ale były również przeprowadzone w atrakcyjnej formie. Od wykładów i prezentacji wolimy formy warsztatowe, ćwiczenia, analizę case studies.
W ramach licytacji organizowanych na rzecz Aleksandra Bieleckiego, przekazujemy na aukcję jedno z naszych szkoleń!
Temat: wybierz to, na czym najbardziej Ci zależy: budowanie i zarządzanie marką, tworzenie strategii wizerunkowej, budowanie marki pracodawcy, działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
Czas trwania szkolenia: 2 godziny + 1 godzina konsultacji.
Liczba osób na szkoleniu: nie więcej 4.
Termin realizacji: pierwszy kwartał 2022 roku.
Miejsce: zapraszamy do naszego biura lub jeśli wolisz, przyjedziemy do Ciebie na terenie Wrocławia. Możemy też spotkać się online.
Cena wywoławcza: 1000 zł, sprawdź aukcję!
Cała kwota przeznaczona zostanie na rzecz Aleksandra Bieleckiego (zbiórka www.siepomaga.pl/aleksander-bielecki).
Paweł Ciećkiewicz – Employer Branding Partner w agencji Multum PR oraz wykładowca akademicki w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Pomaga firmom stać się pracodawcą marzeń. Sprawia, że pracownicy z dumą mówią o swoich pracodawcach „Kocham ich i lubię tu pracować!”. Z branżą Public Relations związany jest od 2005 roku. Wcześniej był dziennikarzem Polskiego Radia, a także brytyjskiego dziennika The Sun. Przez wiele lat pracował w Starbucks Coffee Company w Londynie, gdzie był odpowiedzialny m.in. za komunikację wewnętrzną i szkolenia pracowników. Od 2008 roku koordynuje i realizuje projekty z zakresu budowania marki pracodawcy. Współpracuje z Fundacją Wałbrzych 2000, której pomaga m.in. w szkoleniu osób z niepełnosprawnością umysłową stawiającym swój pierwszy krok na rynku pracy. Podróżnik i smakosz kuchni z najdalszych zakątków świata.
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.