Menu

Strategia Employer Brandingowa w 7 krokach – warsztat

Pracodawca marzeń: chcieć czy być?

Justyna Waliszak-Hejna i Paweł Ciećkiewicz

Pakiet srebrny
1100 PLN
(netto)

Pakiet złoty
1400 PLN
(netto)

  • Gotowe scenariusze i narzędzia do wykorzystania w Twojej firmie
  • Prezentację ze szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, m.in. szablon persony, pakiet pytań do wykorzystania w badaniu wewnętrznym
  • Dostęp do prywatnej grupy na Facebooku, gdzie z nami oraz pozostałymi członkami szkolenia, będziesz mieć możliwość wymiany doświadczeń, pomysłów i inspiracji.
  • Dyplom
  • Gotowe scenariusze i narzędzia do wykorzystania w Twojej firmie
  • Prezentację ze szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, m.in. szablon persony, pakiet pytań do wykorzystania w badaniu wewnętrznym
  • Dostęp do prywatnej grupy na Facebooku, gdzie z nami oraz pozostałymi członkami szkolenia, będziesz mieć możliwość wymiany doświadczeń, pomysłów i inspiracji.
  • Dyplom
  • 2 h konsultacji do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od szkolenia (online lub w siedzibie Multum PR)

Warsztat Employer Branding od podstaw przeprowadzi Cię przez cały proces tworzenia strategii EB – od audytu stanu wyjściowego, przez opracowanie planu, aż do stworzenia harmonogramu i budżetu dla konkretnych działań. Nie będziemy zasypywać Cię definicjami. Od teorii wolimy praktykę. Podczas spotkania przeprowadzimy ćwiczenia, podczas których wspólnie wypracujemy rozwiązania dla Twojej firmy.

Dla kogo jest szkolenie?

Dla pracowników działów HR, PR, komunikacji i marketingu, ale także właścicieli małych i średnich firm, którym zależy na poszerzeniu wiedzy z zakresu budowania marki pracodawcy.

Program:

  1. Strategia
  • KUR (Koszt Utraconej Rekrutacji)
  • Analiza wewnętrzna i zewnętrza (w tym candidate & employee experience – punkty styku z pracodawcą) 
  • Zdefiniowanie luki wizerunkowej – jak jesteśmy, a jak chcemy być postrzegani?
  • Określenie celów
  • Benchmark konkurencji
  • Grupy docelowe – stworzenie person
  • Diagnoza kultury organizacyjnej
  • EVP
  1. Narzędzia i harmonogram
  • Narzędzia wewnętrzne
  • Narzędzia zewnętrzne
  • Plan działań
  • Przykłady działań EB
  1. Ewaluacja
  • Jak mierzyć skuteczność działań Employer Branding?
  1. Sesja Q&A

W ramach szkolenia otrzymasz:

  • Zastrzyk wiedzy i inspiracji
  • Gotowe scenariusze i narzędzia do wykorzystania w Twojej firmie
  • Prezentację ze szkolenia
  • Materiały szkoleniowe, m.in. szablon persony, pakiet pytań do wykorzystania w badaniu wewnętrznym
  • 1h konsultacji do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od szkolenia
  • Dostęp do prywatnej grupy na Facebooku, gdzie z nami oraz pozostałymi członkami szkolenia, będziesz mieć możliwość wymiany doświadczeń, pomysłów i inspiracji.
  • Dyplom

Prowadzący

Justyna Waliszak-Hejna – managerka ds. Employer Branding w Multum PR. Marką pracodawcy zajmuje się od 2015 roku. Na swoim koncie ma m.in. prowadzenie wykładów i szkoleń z zakresu kreowania wizerunku pracodawcy oraz opracowanie kompleksowych strategii EB dla korporacji IT (zatrudniających od kilkuset do blisko 3 tys. osób), jak również dla firm z sektora produkcyjnego. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Dolnośląskiej Szkole Wyższej.

Paweł Ciećkiewicz – Employer Branding Partner w agencji Multum PR oraz wykładowca akademicki w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Pomaga firmom stać się pracodawcą marzeń. Z branżą Public Relations związany jest od 2005 roku. Wcześniej był dziennikarzem Polskiego Radia, a także brytyjskiego dziennika The Sun. Przez wiele lat pracował w Starbucks Coffee Company w Londynie, gdzie był odpowiedzialny m.in. za komunikację wewnętrzną i szkolenia pracowników. Od 2008 roku koordynuje i realizuje projekty z zakresu budowania marki pracodawcy. Podróżnik i smakosz kuchni z najdalszych zakątków świata.

Zarezerwuj miejsce dla siebie. Najbliższe terminy warsztatów to:

29.09.2022 r.
24.11.2022 r.

Wysyłając wiadomość przez powyższy formularz wyrażasz zgodę na otrzymanie na swój adres e-mail lub numer telefonu informacji dotyczących zapisu/uczestnictwa w warsztacie.

*Organizator zastrzega możliwość zmiany terminu szkolenia, w zależności od rozwoju sytuacji epidemiologicznej oraz aktualnych obostrzeń z nią związanych.

Zaufali nam:

Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.