Termin:
23 czerwca 2022 r., godz. 9-17
(w tym przerwa na kawę oraz grupowe wyjście na lunch)*
Szkolenie stacjonarne we Wrocławiu
(IdeaPlace, Plac Solny 15)
Liczba miejsc:
10
Pakiet srebrny
650 PLN
(netto)
Pakiet złoty
799 PLN
(netto)
Warsztat Employer Branding od podstaw przeprowadzi Cię przez cały proces tworzenia strategii EB – od audytu stanu wyjściowego, przez opracowanie planu, aż do stworzenia harmonogramu i budżetu dla konkretnych działań. Nie będziemy zasypywać Cię definicjami. Od teorii wolimy praktykę. Podczas spotkania przeprowadzimy ćwiczenia, podczas których wspólnie wypracujemy rozwiązania dla Twojej firmy.
Dla pracowników działów HR, PR, komunikacji i marketingu, ale także właścicieli małych i średnich firm, którym zależy na poszerzeniu wiedzy z zakresu budowania marki pracodawcy.
Justyna Waliszak-Hejna – managerka ds. Employer Branding w Multum PR. Marką pracodawcy zajmuje się od 2015 roku. Na swoim koncie ma m.in. prowadzenie wykładów i szkoleń z zakresu kreowania wizerunku pracodawcy oraz opracowanie kompleksowych strategii EB dla korporacji IT (zatrudniających od kilkuset do blisko 3 tys. osób), jak również dla firm z sektora produkcyjnego. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Dolnośląskiej Szkole Wyższej.
Paweł Ciećkiewicz – Employer Branding Partner w agencji Multum PR oraz wykładowca akademicki w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Pomaga firmom stać się pracodawcą marzeń. Z branżą Public Relations związany jest od 2005 roku. Wcześniej był dziennikarzem Polskiego Radia, a także brytyjskiego dziennika The Sun. Przez wiele lat pracował w Starbucks Coffee Company w Londynie, gdzie był odpowiedzialny m.in. za komunikację wewnętrzną i szkolenia pracowników. Od 2008 roku koordynuje i realizuje projekty z zakresu budowania marki pracodawcy. Podróżnik i smakosz kuchni z najdalszych zakątków świata.
Wysyłając wiadomość przez powyższy formularz wyrażasz zgodę na otrzymanie na swój adres e-mail lub numer telefonu informacji dotyczących zapisu/uczestnictwa w warsztacie.
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.