Po co to? Na co to? – UX design
Doświadczenia i wrażenia są z nami nieustannie. Te które odczuwamy, korzystając z usług lub produktów (chodź trochę podświadome) są równie istotne. User Experience, a UX design – jaka jest różnica?
Doświadczenia i wrażenia są z nami nieustannie. Te które odczuwamy, korzystając z usług lub produktów (chodź trochę podświadome) są równie istotne. User Experience, a UX design – jaka jest różnica?
Są takie teksty, do których lubimy wracać. Mimo, iż zostały napisane lata temu nie tracą na aktualności. Nadal inspirują i wskazują kierunki rozwoju. Ustawiają nas na właściwych torach i pozwalają sprawdzić, czy idziemy we właściwą stronę. Zobaczcie w tym cyklu, jakie książki i artykuły są dla nas ważne. Dziś pokażemy Wam pierwszą część.
Koronawirus, izolacja, zamknięcie, a co za tym idzie zmiana nawyków w relacjach z otoczeniem i nowa jeszcze bardziej wirtualna rzeczywistość. Tak, to wszystko przyniosła nam pandemia. Jaką moc zyskał wideoprzekaz w komunikacji?
Tik Tok zdobywa dużą popularność. Większość o nim słyszała, mało kto z niego korzysta. Czy warto zaprzątać sobie nim głowę?
Etykieta o której będę pisał, to zbiór norm, zwyczajów, umiejętność zachowania się w sytuacjach charakterystycznych dla określonego środowiska, to także część kultury. Pozwolę sobie przybliżyć najistotniejsze jej elementy.
Studencka rzeczywistość – niezależnie od kierunku – bywa nieco inna od tej, która wyłania się po opuszczeniu uniwersyteckich bram. A jak to wygląda w branży kreatywnej?
Pandemia koronawirusa postawiła wszystkich przed ogromnym wyzwaniem. Musieliśmy szybko i na żywym organizmie nauczyć się m.in. pracy zdalnej i komunikacji online.
Kiedy pada hasło – potrzebna jest prezentacja, większość z nas zapewne wybierze PowerPointa. Jest to jedno z najważniejszych narzędzi przy tworzeniu prezentacji biznesowych. Co zrobić, aby prezentacje wyglądały lepiej? Oto 5 szybkich porad.
Nie będę pisał o konwenansie, ale odwołam się do doświadczeń własnych, własnych przemyśleń i naszej wspólnej, ludzkiej wrażliwości.
Kto przewidział scenariusz, w którym kontakty międzyludzkie muszą być ograniczone, a najlepiej jest po prostu zostać w domu? Jak pracodawcy mają odnaleźć się w koronawirusowej rzeczywistości? Dzielimy się naszymi przemyśleniami, dotyczącymi komunikacji wewnętrznej w tych niepewnych czasach.
O tym, jak pisać e-maile biznesowe, a przede wszystkim jak ich NIE PISAĆ, czytaliście już pewnie nie jeden raz. Jednak w „tych czasach”, gdy znów dominuje komunikacja w sieci, warto je jednak przypomnieć.
Praca zdalna to w Multum PR chleb powszedni. Dużo czasu spędzamy w domu lub na spotkaniach z klientami. Coś, co dla nas jest oczywistą oczywistością, dla wielu z Was może być dużym wyzwaniem. Jak poradzić sobie z pracą z domu? Oto kilka naszych podpowiedzi.