Porady językowe

Mówcie do mnie „Pan Menedżerka”

Na początku było słowo. Ponoć to ono nas stworzyło. Słowo nie byle jakie i mające wielką moc – w końcu to coś, co nas odróżnia od reszty fauny. Mówimy tylko my – ludzie. Słowo to my.

czytaj
Employer Branding

Kodeks dobrych praktyk projektowych

Praca agencji to praca nad wieloma projektami. Z myślą o dobrym współdziałaniu z klientami w Multum PR stworzyliśmy kodeks, zawierający zasady, które usprawniają pracę. Dlaczego warto mieć taki wzór?

czytaj
Public Relations

Jaki był rok 2022?

Grudzień to czas podsumowań. W ostatnim naszym wpisie w tym roku spoglądamy na te kilkanaście minionych miesięcy. Jakie kampanie mogliśmy zobaczyć?

czytaj
Public Relations

Viva 2023. Viva Magenta!

Każdego roku firma PANTONE INC. ogłasza kolor, który wyznacza trendy na kolejny sezon. To inspiracja dla wielu branż – przede wszystkim dla mody, architektury czy reklamy, które z niecierpliwością oczekują na decyzję, pojawiającą się na przełomie grudnia/stycznia.

czytaj
CSR

Święty Mikołaju, gdzie jesteś?

Bożonarodzeniowy czas sprzyja pomaganiu. Szlachetne paczki, pluszowe misie TVNu (to już 17. edycja!) to akcje znane i lubiane. Postanowiliśmy sprawdzić, jakie inne, ciekawe inicjatywy czekają na „pomagaczy”.

czytaj
Employer Branding

Świąteczne inspiracje

To już ostatnio chwila na wybór i zamówienie upominków świątecznych. Dzisiaj wspólnie zastanowimy się nad tym, w co warto zainwestować. Klasyczne rozwiązania? A może coś nietypowego?

czytaj
Social media

Hasztagi – czy można bez nich żyć?

Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie hasztag, czyli #. Znaczek, który już nikogo nie dziwi. Ale czy ktokolwiek zastanowił się, skąd on się wziął w marketingu i reklamie, gdzie szukać inspiracji i jakich błędów należy unikać?

czytaj
Employer Branding

Benefity na nowo

Badania satysfakcji i zaangażowania pracowników to jedno z zadań, które wykonujemy regularnie, zarówno w dużych firmach produkcyjnych, jak i niewielkich startupach. Niestety – mamy złe wieści. W niepewnych czasach pracownicy czują się coraz mniej bezpiecznie.

czytaj
Social media

Idealne zdjęcie jajecznicy to już passé

Trzeba przyznać, że media społecznościowe zajmują znaczną część naszego czasu i życia. Dobrze znamy Facebooka, Instagrama, niektórzy przekonali się już do TikToka, ale to jeszcze nie koniec. Nowe pokolenie nie chce obrazów idealnych, chce realności, a to daje im nowe medium.

czytaj