Mówcie do mnie „Pan Menedżerka”
Na początku było słowo. Ponoć to ono nas stworzyło. Słowo nie byle jakie i mające wielką moc – w końcu to coś, co nas odróżnia od reszty fauny. Mówimy tylko my – ludzie. Słowo to my.
Na początku było słowo. Ponoć to ono nas stworzyło. Słowo nie byle jakie i mające wielką moc – w końcu to coś, co nas odróżnia od reszty fauny. Mówimy tylko my – ludzie. Słowo to my.
Praca agencji to praca nad wieloma projektami. Z myślą o dobrym współdziałaniu z klientami w Multum PR stworzyliśmy kodeks, zawierający zasady, które usprawniają pracę. Dlaczego warto mieć taki wzór?
Grudzień to czas podsumowań. W ostatnim naszym wpisie w tym roku spoglądamy na te kilkanaście minionych miesięcy. Jakie kampanie mogliśmy zobaczyć?
Każdego roku firma PANTONE INC. ogłasza kolor, który wyznacza trendy na kolejny sezon. To inspiracja dla wielu branż – przede wszystkim dla mody, architektury czy reklamy, które z niecierpliwością oczekują na decyzję, pojawiającą się na przełomie grudnia/stycznia.
Bożonarodzeniowy czas sprzyja pomaganiu. Szlachetne paczki, pluszowe misie TVNu (to już 17. edycja!) to akcje znane i lubiane. Postanowiliśmy sprawdzić, jakie inne, ciekawe inicjatywy czekają na „pomagaczy”.
Każdemu specowi od PR-u i EB od czasu do czasu się to zdarza – czarna dziura. To moment w pracy, w którym wyparowują wszystkie pomysły, nie mamy weny na generowanie nowych, a trzeba coś wymyślić. Gdzie my szukamy natchnienia?
To już ostatnio chwila na wybór i zamówienie upominków świątecznych. Dzisiaj wspólnie zastanowimy się nad tym, w co warto zainwestować. Klasyczne rozwiązania? A może coś nietypowego?
Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego rekrutacje w Twojej firmie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, pochyl się nad doświadczeniami kandydata (ang. candidate experience).
Bohaterem dzisiejszego wpisu będzie hasztag, czyli #. Znaczek, który już nikogo nie dziwi. Ale czy ktokolwiek zastanowił się, skąd on się wziął w marketingu i reklamie, gdzie szukać inspiracji i jakich błędów należy unikać?
Badania satysfakcji i zaangażowania pracowników to jedno z zadań, które wykonujemy regularnie, zarówno w dużych firmach produkcyjnych, jak i niewielkich startupach. Niestety – mamy złe wieści. W niepewnych czasach pracownicy czują się coraz mniej bezpiecznie.
Trzeba przyznać, że media społecznościowe zajmują znaczną część naszego czasu i życia. Dobrze znamy Facebooka, Instagrama, niektórzy przekonali się już do TikToka, ale to jeszcze nie koniec. Nowe pokolenie nie chce obrazów idealnych, chce realności, a to daje im nowe medium.
„Zielona siłownia” to propozycja dla firm pragnących zintegrować zespół i wzmocnić obszar CSR. W ramach projektu przygotowanego przez Stowarzyszenie Ekologiczne „Etna”, wolontariusze będą tworzyć siedliska dla różnych gatunków zwierząt.