Toyota

Projekt Kierunek Toyota to odpowiedź na zapotrzebowanie fabryki w Jelczu-Laskowicach, która miała do zrekrutowania dużą grupę nowych pracowników. Nasza praca zaczęła się od procesu analizy stanu wyjściowego, najistotniejszym krokiem było zbudowanie strategii emloyer brandingowej, a w dalszej kolejności zastosowanie wybranych narzędzi. Stworzyliśmy kreacje graficzne kampanii – od ulotek targowych, poprzez bannery internetowe, billboardy po materiały komunikacji wewnętrznej. Byliśmy odpowiedzialni za przeprowadzenie kampanii zarówno outdoorowej – billboardy w miastach, jak i w lokalnych mediach (gazety i portale internetowe).
Zorganizowaliśmy event wewnętrzny w postaci paczek noworocznych, wspieraliśmy klienta podczas licznych targów pracy (projekty i produkcja gadżetów i stoiska). Koncepcja projektu „Kierunek Toyota”, strategia EB i plany zatrudnieniowe, zostały ogłoszone na zorganizowanej przez nas konferencji prasowej, do której przygotowaliśmy materiały pomocnicze, upominki dla dziennikarzy oraz zaproszenia dla przedstawicieli lokalnych mediów.

Zaufali nam: