Wiele osób narzeka na to narzędzie, ma ono jednak dużo zalet. W jednym miejscu zaplanujemy posty i na Facebooka, i Instagrama. Creator Studio gromadzi dane o zasięgach organicznych i płatnych oraz powiadomienia o nowych polubieniach czy komentarzach. Nie zaplanujemy tu jednak relacji na Instagramie i Facebooku.
To darmowa aplikacja umożliwiająca planowanie postów oraz relacji na Instagramie. Jej zaletą jest podgląd treści, dzięki czemu możemy sprawdzić, czy opublikowane zdjęcia będą do siebie pasować. Niestety Instagram nie pozwala na automatyczne ustawianie stories. Relację możemy bez problemu zaplanować w aplikacji, jednak w wyznaczonym czasie dostaniemy powiadomienie o konieczności jej zatwierdzenia.
Kolejne narzędzie do zarządzania kontem nie tylko instagramowym, ale także na Facebooku, Pintereście i Twitterze, to Later. W wersji darmowej pozwala na publikowanie do 30 postów w miesiącu (bez możliwości planowania relacji na Instagramie), w płatnej dostępne są funkcje takie jak: sugestia najlepszych hashtagów, planer wizualny (podgląd układu postów) czy planer stores.
Zaletą tej aplikacji jest możliwość zarządzania wieloma kontami na Instagramie. Oprócz planowania postów i relacji, narzędzie pozwala na usunięcie nieaktywnych fanów, dzięki temu nasze treści trafiać będą do najbardziej zainteresowanych. Bezpośrednio w aplikacji możemy moderować komentarze i wiadomości (ustawić również automatyczne odpowiedzi). Niestety, aby skorzystać z programu, musimy wykupić pakiet – najmniejszy pozwala zarządzać 5 kontami, największy aż 50.
To popularne narzędzie (częściowo płatne) w wygodny sposób pozwala zarządzać treściami na wielu portalach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest…). Nie musimy martwić się o dostosowanie posta do każdego fanpage’a osobno. Crowdfire zrobi to automatycznie. Aplikacja pozwoli również zaplanować relacje na Instagramie, a w zaawansowanych funkcjach dostępne są analizy, propozycje hashtagów oraz ulepszacze obrazów.
Ta aplikacja pozwala publikować posty na 6 portalach – Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, LinkedIn i Google+. Zaletą Buffera jest też to, że daje możliwość wstawiania postów również w grupach facebookowych. W aplikacji znajdziemy czytelne wykresy i analizę zasięgów. W wersji płatnej dostępne są rozszerzone funkcje, takie jak półautomatyczne pobieranie treści do opublikowania z innych blogów czy stron.
Korzystacie z któregoś z tych narzędzi? A może macie inne ulubione? Podzielcie się z nami koniecznie!
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.