Dobrze czujemy się w planowaniu komunikacji. Mamy spore doświadczenie w tworzeniu komunikacji korporacyjnej i produktowej.
Tworząc strategię zaczynamy od poznania klienta/produktu, ale także grup docelowych oraz konkurencji. Pracujemy nad planem działań, który wyróżni firmę/produkt na rynku, a nie będzie jedynie powieleniem aktywności, które „robią wszyscy dookoła”. Tworzymy koncepcje, które później wspólnie wdrażamy.
Współpraca z mediami, w branży określana mianem media relations, to podstawowa umiejętność każdego z naszych konsultantów. Kontakt z dziennikarzami, redagowanie informacji prasowych, monitoring publikacji, organizacja konferencji czy briefingów – w tym czujemy się jak prawdziwe ryby w wodzie!
Jesteśmy świadomi, że media są doskonałym kanałem komunikacji, skutecznym sposobem dotarcia do szerokiego grona odbiorców, dlatego nasza praca – jak bardzo kreatywna by nie była – bez udziału dziennikarzy, bez wsparcia blogo- i vlogosfery nie trafi do określonej grupy docelowej.
Wieloletnia obecność w branży i relacje z dziennikarzami sprawiają, że doskonale wiemy, czego oczekują od nas i naszych Klientów. Każdego dnia otrzymują dziesiątki, a nawet setki materiałów, z których muszą wybrać te naprawdę istotne.
Potrafimy mówić językiem mediów i każdy temat przekazać tak, by wzbudził zainteresowanie. Na koncie mamy publikacje we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych (niektórzy mają w CV nawet kilkanaście lat pracy za radiowym mikrofonem), w drukowanej prasie branżowej czy lokalnej. Nagrywamy jingle reklamowe i opracowujemy mediaplany, prowadzimy szkolenia z wystąpień przed kamerą, przygotowujemy do udzielania wywiadów, podpowiadamy, jak mówić i w co się ubrać, by odbiorca skupił się na tym, co chcemy mu przekazać bez tzw. szumu komunikacyjnego.
Marketing treści to nowoczesny sposób na dotarcie do grona odbiorców poprzez publikację ciekawego i pożądanego contentu.
Pamiętaj, że biznes zaczyna się od słów. To one mogą wyróżnić Cię na tle konkurencji. To one budują spójną markę. I pozycjonują, jak nic innego. Pomożemy Ci stworzyć:
Mimo naszego wieku, zdajemy sobie sprawę, że obecność w mediach tradycyjnych to w XXI wieku już za mało. Dzisiejszy świat kreuje internet, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów.
Wiemy, jak funkcjonują media społecznościowe, skutecznie prowadzimy profile naszych Klientów na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i wielu innych. Planujemy bieżącą komunikację, realizujemy kampanie reklamowe zarówno dla niewielkich firm, jak i dużych marek, rozpoznawalnych na całym świecie. Wiemy, jak zbudować sieć fanów, czego oczekują od fanpage’a, gdy klikają magiczne „polub stronę”, aż wreszcie – jak zatrzymać ich na dłużej i wzbudzić prawdziwą lojalność.
Doradzamy, opracowujemy i pomagamy przy wdrożeniu działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Sami staramy się być odpowiedzialni, czego efektem jest akcja Multum pomysłów. Zero śmieci.
Projektujemy logo, księgi znaku, plakaty, reklamy, ulotki, foldery, kalendarze i wiele więcej. Nasi graficy potrafią zdziałać cuda. Zaskakują, czarują lub pozostają minimalistyczni i eleganccy – wszystko zależy od koncepcji, która zostaje dobrana zgodnie z charakterem firmy i celami danej kampanii.
Realizujemy zarówno małe projekty – księgi znaku, bannery, foldery reklamowe, jak i kompleksowe kampanie reklamowe. Na naszym koncie są duże reklamy wielkoformatowe, reklamy bannerowe w internecie i materiały drukowane: ulotki, kalendarze, plakaty i wiele innych. Oczywiście idealnie jest, kiedy projekt akceptowany jest w pierwszej wersji. Natomiast zawsze jesteśmy gotowi na poprawki.
Na pokładzie mamy fotografa, którego talent skutecznie wykorzystujemy.
W Multum PR mamy osoby, u których, kiedy w firmie pojawia się hasło: „robimy event”, źrenice się powiększają, nadchodzi przypływ weny i zaczyna się kreacja pomysłów. Od tych najbardziej zwariowanych, do prostych, przystępnych cenowo i przynoszących zamierzony efekt.
Zainteresowaniem cieszą się eventy wewnętrzne, jako element budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, eventy rekrutacyjne i integrujące zespół. Wyróżniamy się na rynku kompleksowością działań, co zdejmuje ciężar z barków naszych klientów i pozwala im cieszyć się dobrą atmosferą podczas imprezy.
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.