Kampanie EB
Toyota Manufacturing
Projekt Kierunek Toyota to odpowiedź na zapotrzebowanie fabryki w Jelczu-Laskowicach, która miała do zrekrutowania dużą grupę nowych pracowników.
Nasza praca zaczęła się od procesu analizy stanu wyjściowego, najistotniejszym krokiem było zbudowanie strategii emloyer brandingowej, a w dalszej kolejności zastosowanie wybranych narzędzi. Zaprojektowaliśmy kreacje graficzne kampanii – od ulotek targowych, poprzez bannery internetowe, billboardy po materiały komunikacji wewnętrznej. Byliśmy odpowiedzialni za przeprowadzenie kampanii zarówno outdoorowej – billboardy w miastach, jak i w lokalnych mediach (gazety i portale internetowe). Zorganizowaliśmy event wewnętrzny w postaci paczek noworocznych, wspieraliśmy klienta podczas licznych targów pracy (projekty i produkcja gadżetów i stoiska).
Koncepcja projektu „Kierunek Toyota”, strategia EB i plany zatrudnieniowe, zostały ogłoszone na zorganizowanej przez nas konferencji prasowej, do której przygotowaliśmy materiały pomocnicze, upominki dla dziennikarzy oraz zaproszenia dla przedstawicieli lokalnych mediów.
Nestle Purina
Nestle Purina zwróciła się do nas z prośbą o przygotowanie oprawy graficznej kampanii rekrutacyjnej, która budowałaby także pozytywny wizerunek marki pracodawcy.
Oprócz stworzenia grafik, na których wysłaliśmy kota Felixa w kosmos, odpowiadaliśmy za:
- wynajem billboardów,
- zakup powierzchni reklamowych w lokalnej prasie,
- stworzenie maskotki Felixa,
- opracowanie koncepcji i realizację przystanku kariery.