Badania rynku pracy i pracowników
BROEN
Firmę BROEN znamy nie od dziś. Współpracujemy od roku 2017 – wtedy pierwszy raz realizowaliśmy badania wewnętrzne, a na ich podstawie przygotowaliśmy strategię employer brandingową. W 2023 przyszedł czas na sprawdzenie, jak pracownicy odbierają wdrożone zmiany oraz swoją bieżącą sytuację zawodową. Zapytaliśmy, czym jest dla nich BROEN, co w pracy cenią najbardziej, jak oceniają relacje w zespole, narzędzia komunikacyjne i które dodatki są dla nich naprawdę ważne.
Zaproponowaliśmy hasło, które towarzyszyło całemu projektowi, przygotowaliśmy plakaty informacyjne, oprawę graficzną, brandowane urny, a na każdą osobę, która zechciała podzielić się swoją opinią, czekała smaczna muffina! Frekwencja – jak zawsze w BROENie – doskonała!
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/04/Badania_broen.jpg)
Medipe
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/04/Badania_medipe.jpg)
{callstack}
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/04/Badania_callstack.jpg)
Nokia
innowacyjne podejście do badań satysfakcji pracowników
W ramach opracowywanej strategii marki pracodawcy, jednym z kluczowych elementów było przeprowadzenie badań satysfakcji pracowników. Stanowiło to wyzwanie, zważywszy na niską aktywność pracowników w tego rodzaju inicjatywach. Naszym celem było zwiększenie zaangażowania pracowników, aby chętnie uczestniczyli w ankiecie.
Postanowiliśmy skoncentrować się na klarownej i kreatywnej komunikacji, mającej zmotywować pracowników do udziału w badaniach. Dotychczas tylko nieliczni pracownicy angażowali się w tego typu inicjatywy. Aby nadać projektowi wyjątkowy charakter, wprowadziliśmy osobny system identyfikacji wizualnej, stworzyliśmy specjalne hasło, które było wspólne dla całego projektu i zaangażowaliśmy najwyższe szczeble kierownicze. Również część komunikacji elektronicznej przeniesiono do realnego świata. Wyprodukowaliśmy pudełka z puzzlami, które zostały wręczone wszystkim pracownikom w dniu rozpoczęcia ankiety. Po ułożeniu puzzli ukazał się komunikat zachęcający do wzięcia udziału w badaniu. Dzięki temu nietypowemu podejściu osiągnęliśmy główny cel – otrzymaliśmy ponad 60% zwrotów po zaproszeniu do wypełnienia ankiety.
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/04/Badania-NOKIA.jpg)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/12.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/7.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/8.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/3.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/10.png)
![BMW](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/14.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/9.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/16.2.png)
![Greno](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/17.png)
![schumacher](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/15.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/1.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/5.png)