Biuletyny firmowe (redakcja, korekta, skład, druk)

Schumacher Packaging

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Nasze działania obejmowały stworzenie strategii employer branding, angażowanie liderów organizacji, przeprowadzanie kreatywnych warsztatów, badania satysfakcji pracowników oparte na pogłębionych analizach fokusowych oraz indywidualnych wywiadów.

Supravis

Głównym założeniem klienta było odświeżenie layoutu wieloletniego pisma firmowego „Supress”. Przygotowaliśmy propozycję nowej szaty graficznej z założeniem, że robimy „ewolucję, ale nie rewolucję”, nadal zostały znane i lubiane kolumny, podobny układ, format czy czcionka.

Zaproponowaliśmy jednak kilka nowości – m.in. kolorystykę działów, wygląd strony głównej, podpisy pod zdjęciami oraz sposób łączenia grafiki z treścią. A ponieważ nasza współpraca obejmuje także wsparcie redakcyjne, korektę oraz bieżące konsultacje z zespołem odpowiadającym za wydawanie poszczególnych numerów, zasugerowaliśmy elementy aktywizujące – m.in. konkursy, zadania dla rodzin oraz rozbudowanie artykułów dotyczących pracowników „po godzinach”.

IMP Comfort

Jednym z działań strategii employer brandingowej napisanej dla marki IMP Comfort jest wydanie biuletynu firmowego. Gazetka tworzona przez pracowników publikowana była kwartalnie, a po czasie została zmieniona w miesięcznik.

Naszym zadaniem jest propozycja tematów, korekta i redakcja tekstów oraz skład graficzny. Dzięki tej formie komunikacji wewnętrznej pracownicy mogą nie tylko przeczytać aktualności firmowe, ale także podzielić się swoimi zainteresowaniami udzielając wywiadów oraz poznać swoich współpracowników.