fbpx
Menu

Employer Branding

Zastanawiasz się co zrobić, by pracownik na pytanie o firmę odpowiadał „Tak, lubię tu pracować”? Zacznij od strategii Employer Branding.

Strategia EB to drogowskaz, który pomoże Ci w prowadzeniu działań wizerunkowych pod kątem budowania marki pracodawcy. Ważne, aby stała się ona realnym planem działania, który będzie wynikał z rzeczywistych potrzeb firmy, a nie tylko była narzuconym dokumentem napisanym przez osoby z zewnątrz. My, w Multum PR, każdą strategię piszemy ściśle współpracując z naszymi klientami – często w formie warsztatów. Kluczowe jest stworzenie multidyscyplinarnego zespołu i zadbanie o właściwą komunikację projektu. Tak opracowana strategia będzie lepiej przyjmowana przez pracowników, bo trudno odrzucić zadania, które wspólnie się wypracowało.

Strategia EB krok po kroku

Przy budowaniu marki pracodawcy:

  • zacznij od poznania firmy i określenia wskaźnika First Impression Index (FII),
  • rozmawiaj – wykorzystaj do tego ankiety czy wywiady w grupach fokusowych,
  • zrób dokładny audyt wizerunku marki pracodawcy zarówno wewnątrz organizacji jak i na zewnątrz,
  • podpatruj co robi konkurencja,
  • stwórz persony i określ wyróżniki marki pracodawcy (EVP – Employee Value Proposition).
  • spisz strategię EB, zawierającą zestaw narzędzi i pomysłów na to, by w pracy panowała pozytywna atmosfera, a kandydaci chętnie zostawiali swoje CV,
  • nie zapomnij o załącznikach: harmonogramiezakresie działań EB oraz szacowanym budżetemwskaźnikami sukcesu.

Do strategii Employer Branding podchodzimy kompleksowo, dlatego po jej opracowaniu pomożemy Ci w jej wdrożeniu.

Więcej niż marka pracodawcy

Masz już opracowany plan działań, ale potrzebujesz pomocy w jego realizacji?

Pomożemy Ci zająć się:

  • Komunikacją wewnętrzną – przeanalizujemy błędy w jej prowadzeniu i wprowadzimy pakiet naprawczy dostosowany do kultury organizacyjnej firmy.
  • Kampanią rekrutacyjną lub wizerunkową – przygotujemy koncepcję, harmonogram i budżet kampanii, opracujemy content oraz graficzną oprawę akcji, wykupimy w Twoim imieniu potrzebne nośniki, zajmiemy się media relations.
  • Przygotowaniem materiałów graficznych – sesje zdjęciowe, księgi znaku, bannery, foldery, biuletyny firmowe, reklamy wielkoformatowe, reklamy bannerowe w internecie, materiały drukowane: ulotki, kalendarze, plakaty – nasz dział graficzny nie zna słowa niemożliwe!
  • Eventami – impreza integracyjna, targi pracy, drzwi otwarte w Twojej firmie? Zajmiemy się ich organizacją, a także będziemy czuwać nad ich sprawnym przebiegiem. Więcej znajdziesz w zakładce Eventy.

 

Ty robisz świetne rzeczy. My potrafimy o nich opowiadać. Sprawdź nas!

Zobacz powiązane realizacje:

Zaufali nam: