First Impression Index (FII) – audyt marki pracodawcy
1/8 sekundy
Tyle czasu potrzeba, aby wyrobić sobie pierwsze wrażenie nowo poznanej osoby. Wierzymy, że podobnie jest z marką pracodawcy.
Z naszego doświadczenia wiemy, że ZAWSZE wyobrażenie pracodawców na temat swojej firmy znacznie odbiega od odczuć pracowników oraz potencjalnych kandydatów. Dlatego opracowaliśmy audyt, który w krótkim czasie pozwoli określić First Impression Index (FII). Audyt, który pozwoli pokazać jak firma postrzegana jest w rzeczywistości.
Celem określenia indeksu FII jest subiektywna ocena pierwszego kontaktu potencjalnego pracownika z marką pracodawcy.
Jak przebiega audyt?
Audyt przeprowadzany jest w siedmiu krokach:
- Ocena strony kariery.
- Analiza ogłoszeń o pracę.
- Obecność marki w mediach społecznościowych.
- Pozycja marki pracodawcy na portalach kariery.
- Diagnoza sentymentu marki w internecie.
- Subiektywny opis ogólnego wrażenia (spójności działań, możliwości łatwego określenia EVP i grup docelowych).
- Podsumowanie, określenie indeksu FII, porównanie wyników i pierwsze rekomendacje.
Audytor jest niezależnym ekspertem employer branding, a na analizę i ocenę FII poświęca nie więcej niż dwie godziny. Liczy się pierwsze wrażenie!
Dla kogo jest First Impression Index?
Dla małych, średnich i dużych firm. Dla pracowników zajmującymi się komunikacją i HR, aby mogli oni zweryfikować, czy ich działania odnoszą pożądany skutek. Dla prezesów i właścicieli firm, by mogli sprawdzić jak postrzegana jest ich marka.
W sumie określiliśmy już kilkaset indeksów dla firm z całej Polski.
Jak długo trzeba czekać na wyniki audytu?
Zazwyczaj trafiają one do zleceniodawcy w ciągu 5 dni. Jeżeli badanie miałoby trwać dłużej, na pewno o tym poinformujemy.
Jak wygląda audyt?
FII to zwięzły dokument, w którym znajdują się konkretne wskazania wraz z pierwszymi podpowiedziami naprawczymi.
Dlaczego warto dbać o wizerunek pracodawcy?
Wyniki mówią same za siebie.
Ile kosztuje audyt?
W podstawowej wersji audyt kosztuje ̶2̶9̶0̶0̶ ̶z̶ł̶ ̶n̶e̶t̶t̶o̶.