Menu

First Impression Index (FII)

– audyt marki pracodawcy


1/8 sekundy

Tyle czasu potrzeba, aby wyrobić sobie pierwsze wrażenie nowo poznanej osoby. Wierzymy, że podobnie jest z marką pracodawcy.

Z naszego doświadczenia wiemy, że ZAWSZE wyobrażenie pracodawców na temat swojej firmy znacznie odbiega od odczuć pracowników oraz potencjalnych kandydatów. Dlatego opracowaliśmy audyt, który w krótkim czasie pozwoli określić First Impression Index (FII). Audyt, który pozwoli pokazać jak firma postrzegana jest w rzeczywistości.

Celem określenia indeksu FII jest subiektywna ocena pierwszego kontaktu potencjalnego pracownika z marką pracodawcy.

• Jak przebiega audyt?

Audyt przeprowadzany jest w siedmiu krokach:

  1. Ocena strony kariery.
  2. Analiza ogłoszeń o pracę.
  3. Obecność marki w mediach społecznościowych.
  4. Pozycja marki pracodawcy na portalach kariery.
  5. Diagnoza sentymentu marki w internecie.
  6. Subiektywny opis ogólnego wrażenia (spójności działań, możliwości łatwego określenia EVP i grup docelowych).
  7. Podsumowanie, określenie indeksu FII, porównanie wyników i pierwsze rekomendacje.

Audytor jest niezależnym ekspertem employer branding, a na analizę i ocenę FII poświęca nie więcej niż dwie godziny. Liczy się pierwsze wrażenie!

• Dla kogo jest First Impression Index?

Dla małych, średnich i dużych firm. Dla pracowników zajmującymi się komunikacją i HR, aby mogli oni zweryfikować, czy ich działania odnoszą pożądany skutek. Dla prezesów i właścicieli firm, by mogli sprawdzić jak postrzegana jest ich marka.

W sumie określiliśmy już kilkaset indeksów dla firm z całej Polski.

• Jak długo trzeba czekać na wyniki audytu?

Zazwyczaj trafiają one do zleceniodawcy w ciągu 5 dni. Jeżeli badanie miałoby trwać dłużej, na pewno o tym poinformujemy.

• Jak wygląda audyt?

FII to zwięzły dokument, w którym znajdują się konkretne wskazania wraz z pierwszymi podpowiedziami naprawczymi.

• Dlaczego warto dbać o wizerunek pracodawcy?

Wyniki mówią same za siebie.

• Ile kosztuje audyt?

W podstawowej wersji audyt kosztuje 2900 zł netto.

ZAMÓW AUDYT

Zaufali nam:

Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.