Tyle czasu potrzeba, aby wyrobić sobie pierwsze wrażenie nowo poznanej osoby. Wierzymy, że podobnie jest z marką pracodawcy.
Z naszego doświadczenia wiemy, że ZAWSZE wyobrażenie pracodawców na temat swojej firmy znacznie odbiega od odczuć pracowników oraz potencjalnych kandydatów. Dlatego opracowaliśmy audyt, który w krótkim czasie pozwoli określić First Impression Index (FII). Audyt, który pozwoli pokazać jak firma postrzegana jest w rzeczywistości.
Celem określenia indeksu FII jest subiektywna ocena pierwszego kontaktu potencjalnego pracownika z marką pracodawcy.
Audyt przeprowadzany jest w siedmiu krokach:
Audytor jest niezależnym ekspertem employer branding, a na analizę i ocenę FII poświęca nie więcej niż dwie godziny. Liczy się pierwsze wrażenie!
Dla małych, średnich i dużych firm. Dla pracowników zajmującymi się komunikacją i HR, aby mogli oni zweryfikować, czy ich działania odnoszą pożądany skutek. Dla prezesów i właścicieli firm, by mogli sprawdzić jak postrzegana jest ich marka.
W sumie określiliśmy już kilkaset indeksów dla firm z całej Polski.
Zazwyczaj trafiają one do zleceniodawcy w ciągu 5 dni. Jeżeli badanie miałoby trwać dłużej, na pewno o tym poinformujemy.
FII to zwięzły dokument, w którym znajdują się konkretne wskazania wraz z pierwszymi podpowiedziami naprawczymi.
Wyniki mówią same za siebie.
W podstawowej wersji audyt kosztuje 2900 zł netto.
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.