Fundacje korporacyjne

Urtica Dzieciom

Fundacja Urtica Dzieciom to taki projekt, który nigdy nie był dla nas „zwykłym” klientem. Zaangażowaliśmy się nie tylko profejsonalnie – jak na ekspertów od PR i komunikacji przystało, ale także po ludzku, całym sercem, wkładając w niego mnostwo energii i czasu (często nawet mocno wykraczającego poza ustalony zakres), by doskonale funkcjonował. Idea fundacji jest bowiem tak wyjątkowa, że trudno myśleć o niej wyłącznie w kategoriach: „zadanie do wykonania”.

Przy fundacji byliśmy od samego początku, poznaliśmy się w roku 2016 – wtedy, gdy Urtica Dzieciom była rozbudowanym projektem działającym pod szyldem znanej w branży farmaceutycznej marki. I mamy nieskrywaną satysfakcję, że dołożyliśmy swój „kamyczek”, by stała się pełnoprawną fundacją korporacyną. Wspieraliśmy w zakresie komunikacji z mediami, celebrytami, pomagaliśmy tworzyć teksty do materiałów promocyjnych i komunikacji wewnętrznej, organizowaliśmy konferencję prasową przy okazji wydania „Vademecum onokologii dziecięcej”. Odwiedzaliśmy małych pacjentów w szpitalu przy okazji sesji zdjęciowej, a także na turnusach terapeutycznych, przygotowywaliśmy jingle radiowe, angażowaliśmy się w wystawy miejskie czy doroczną galę charytatywną. Mnóstwo tekstów, grafik, raportów, scenariuszy i strategii – aż trudno dziś wyliczać, więc może łatwiej będzie pokazać, choć kilka z nich.

Fundacja Schumacher