Jubileusz to powód do dumy dla każdej firmy. Świadczy o jej stabilności na rynku i rozwoju. Jest też dobrą okazją do podsumowań, przypomnienia historii, zaprezentowania planów oraz, co najważniejsze, podziękowania pracownikom i klientom. To dość duże przedsięwzięcie, wymaga więc starannego przygotowania.
Coś, co powtarza się wszędzie – plan! Ale bez tego nic się nie uda. Zanim jednak przejdziemy do planowania, należy wysłuchać oczekiwań klienta – jak wyobraża sobie uroczystość, ile osób chce zaprosić, jak długo wydarzenie ma trwać i jakie przewiduje atrakcje dla gości.
Zaczynamy od wyboru miejsca. W zależności od charakteru imprezy i liczby gości, może być to piknik lub bardziej prestiżowo – hotel, a nawet teatr. Kolejna rzecz to catering. Na wolnym powietrzu dobrze sprawdzi się grill, a „pod dachem” – dania bankietowe. Po posiłku należy zadbać również o atrakcje dla gości, a są nimi nie tylko pokazy, ale także wystąpienia przedstawicieli firmy, nagrodzenie pracowników oraz podziękowania. Pamiętajmy jednak, by agenda wydarzenia zapewniała nakarmienie gości niedługo po przybyciu: do uroczystości trzeba się przecież przygotować, a na miejsce spotkania dojechać. Jeśli impreza zacznie się od długiego wstępu, w tym przemówień wszystkich członków zarządu, głodni goście będą zniecierpliwieni i mogą źle wspominać przyjęcie.
Nie ma nic gorszego od nudnej imprezy… A co ją uatrakcyjnia? Oczywiście ciekawe show. Możliwości jest wiele. Znany artysta, którego obecność podniesie rangę wydarzenia lub lokalny celebryta. Co proponujemy? Przede wszystkim to, co może spodobać się konkretnej grupie i to, czego jeszcze nie widzieli – kolejny raz powraca więc nasze ulubione hasło: ROZMOWA. Jacy to goście? W jakim wieku? Z jakimi zainteresowaniami? Co już było i co się podobało? Ile mamy czasu i jakie warunki? Na imprezie plenerowej dobrym pomysłem będzie pokaz żonglerski, baniek mydlanych (zwłaszcza jeśli zapraszamy pracowników z rodzinami) lub show z ogniem. Na bankietach, które mają charakter wieczorowy, sprawdzi się występ iluzjonisty, stand upera, pokaz laserowy lub akrobatyczny. Wiele zależy od możliwości miejsca i oczekiwań klienta. Przygotowując ofertę, uwzględniamy wszystko, by uroczystość była atrakcyjna i niezapomniana. Również budżet klienta. W zależności od wielkości imprezy jej koszt będzie wahał się od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy.
To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców. My uważamy, że zwykle warto, ale jeśli potrzebujesz pomocy w podjęciu tej decyzji lub wsparcia przy organizacji wydarzenia – skontaktuj się z nami!
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.