Kampanie EB
Toyota Manufacturing
Projekt Kierunek Toyota to odpowiedź na zapotrzebowanie fabryki w Jelczu-Laskowicach, która miała do zrekrutowania dużą grupę nowych pracowników.
Nasza praca zaczęła się od procesu analizy stanu wyjściowego, najistotniejszym krokiem było zbudowanie strategii emloyer brandingowej, a w dalszej kolejności zastosowanie wybranych narzędzi. Zaprojektowaliśmy kreacje graficzne kampanii – od ulotek targowych, poprzez bannery internetowe, billboardy po materiały komunikacji wewnętrznej. Byliśmy odpowiedzialni za przeprowadzenie kampanii zarówno outdoorowej – billboardy w miastach, jak i w lokalnych mediach (gazety i portale internetowe). Zorganizowaliśmy event wewnętrzny w postaci paczek noworocznych, wspieraliśmy klienta podczas licznych targów pracy (projekty i produkcja gadżetów i stoiska).
Koncepcja projektu „Kierunek Toyota”, strategia EB i plany zatrudnieniowe, zostały ogłoszone na zorganizowanej przez nas konferencji prasowej, do której przygotowaliśmy materiały pomocnicze, upominki dla dziennikarzy oraz zaproszenia dla przedstawicieli lokalnych mediów.
![Bilbordy](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/02/Kampania-EB-Toyota_1.jpg)
![gadżety](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/02/Kampania-EB-Toyota_2.jpg)
![materiały rekrutacyjne](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/02/Kampania-EB-Toyota_3.jpg)
Nestle Purina
Nestle Purina zwróciła się do nas z prośbą o przygotowanie oprawy graficznej kampanii rekrutacyjnej, która budowałaby także pozytywny wizerunek marki pracodawcy.
Oprócz stworzenia grafik, na których wysłaliśmy kota Felixa w kosmos, odpowiadaliśmy za:
- wynajem billboardów,
- zakup powierzchni reklamowych w lokalnej prasie,
- stworzenie maskotki Felixa,
- opracowanie koncepcji i realizację przystanku kariery.
![bilbordy](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/02/Kampania-EB-Nestle_1.jpg)
![reklama w prasie](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/02/Kampania-EB-Nestle_2.jpg)
![maskotka i przystanek kariery](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2024/02/Kampania-EB-Nestle_3.jpg)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/12.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/7.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/8.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/3.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/10.png)
![BMW](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/14.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/9.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/16.2.png)
![Greno](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/17.png)
![schumacher](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2020/05/15.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/1.png)
![](https://multumpr.pl/wp-content/uploads/2023/11/5.png)