Może pamiętacie reklamę Eurobanku, w której główną rolę – ogarniającego wszystko na raz ojca – zagrał Piotr Adamczyk? Kreacja miała łamać stereotyp, pokazujący, że tylko kobiety mogą mieć podzielną uwagę.
Podobnie temat ojcostwa podjął Ariel. W reklamie z 2013 roku tata potrafi ogarnąć nie tylko stertę ubrań, które wcześniej pozbawił uporczywych plam, ale nawet umie zapleść skomplikowanego warkocza córce.
Okazuje się, że „wujek Google” zastępuje nie tylko podręczniki w szkole, ale również dobre rady rodziców. Gillette postanowiło pokazać problem i zwrócić uwagę na to, że czasem, gdy czegoś nie wiemy, lepiej i łatwiej byłoby po prostu zapytać tatę.
Oczywiście do rodziców należy zwracać się zawsze z szacunkiem, ale nie przeszkadza to w budowaniu również przyjaźni. Zobaczcie historię przedstawioną przez producenta soków Robinson.
Dla każdego – małego dziecka i dorosłej osoby – tata to bardzo ważna osoba w życiu. Dlatego pamiętajmy o swoich ojcach, a także nie tylko w dniu ich święta.
To ostatni nasz wpis przed wakacjami. Do przeczytania we wrześniu!
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.