Językowe rozterki
O tym, jak pisać e-maile biznesowe, a przede wszystkim jak ich NIE PISAĆ, czytaliście już pewnie nie jeden raz. Jednak w „tych czasach”, gdy znów dominuje komunikacja w sieci, warto je jednak przypomnieć.
O tym, jak pisać e-maile biznesowe, a przede wszystkim jak ich NIE PISAĆ, czytaliście już pewnie nie jeden raz. Jednak w „tych czasach”, gdy znów dominuje komunikacja w sieci, warto je jednak przypomnieć.
Praca zdalna to w Multum PR chleb powszedni. Dużo czasu spędzamy w domu lub na spotkaniach z klientami. Coś, co dla nas jest oczywistą oczywistością, dla wielu z Was może być dużym wyzwaniem. Jak poradzić sobie z pracą z domu? Oto kilka naszych podpowiedzi.
Nie można być pracodawcą atrakcyjnym czy firmą pierwszego wyboru bez wsparcia oraz zaangażowania obecnych pracowników. To, co komunikujemy, musi mieć swoje wierne odbicie wewnątrz firmy.
Dla większości menedżerów portale z opiniami o pracodawcy, jak np. GoWork to samo zło. Menedżerowie wychodzą z założenia, że jeśli nie mają wpływu na opinie pojawiające się w internecie, to lepiej pozostawić je własnemu losowi. Trochę jak małe dzieci, które zamykając oczy udają, że ich nie ma. Czy popełniają błąd?
Mówi się, że polski rynek zatrudnienia bardziej sprzyja pracownikom niż pracodawcom. Przełom nastąpił dwa lata temu, ukazując niedobory zatrudnionych na lokalnych rynkach pracy. Co jednak przesądza o tym, że dana firma czy organizacja postrzegana jest jako pracodawca idealny? Jak osiągnąć zasłużony tytuł pracodawcy pierwszego wyboru?