Public Relations

Opowiedz mi bajkę, czyli storytelling

Dawno, dawno temu, za górami, za lasami… czy aby na pewno wyrośliśmy z bajek? Przekaz z historią w tle o wiele lepiej trafia do odbiorców niż same informacje. Co zrobić, by każda opowieść (nawet o śrubkach) chwytała za serce?

czytaj
Employer Branding

Ratujemy firmowe święta 2020

Do 24 grudnia pozostało dokładnie 48 dni. Kolejne pandemiczne obostrzenia nie ułatwiają specom od komunikacji wewnętrznej planowania firmowych świąt. Zatem – podpowiadamy. Zebraliśmy kilka naszych i nie naszych pomysłów, które pomogą w tym roku uratować święta.

czytaj
Grafika/Design

5 stron internetowych z darmowymi zdjęciami

Nieraz zdarza się, że szukamy darmowych grafik lub zdjęć na swoją stronę internetową, bloga czy do prezentacji. Często w takiej sytuacji sięga się do „Google Grafika”, lecz nierzadko jest to niezgodne z prawem. Gdzie szukać bezpłatnych fotografii?

czytaj
Employer Branding

Szef, Szefuńcio, kanalia ten Szef

Szef to słowo dla nikogo nie pozostające obojętnym. Ci, którzy spotykali szefów rozumnych, dowcipnych i inteligentnych albo przynajmniej nijakich odbierają to słowo bez napięcia.

czytaj
CSR

O dzielnych pracownikach i ich pracodawcach

Na co dzień udowadniają, że są świetnymi pracownikami. Zaangażowani, uśmiechnięci, doceniający fakt, że mają zatrudnienie. Praca jest dla nich często terapią, a dla ich rodziców nadzieją na samodzielność chorego dziecka.

czytaj
Employer Branding

Nowa rzeczywistość – praca zdalna

Nie sposób, jak sadzę, napisać coś nowego i odkrywczego o sytuacji, w jakiej znaleźliśmy się w obliczu koronawirusa. Spróbuję jednak coś dodać, co, mam nadzieję, przyda się przynajmniej niektórym czytającym.

czytaj
Employer Branding

4 kroki do nowej rzeczywistości w Employer Brandingu

Pandemia to ciąg zmian i duży znak zapytania – dokąd nas te zmiany poprowadzą? Bez wyjątku. Również w świecie EB. Do wyboru mamy dwa scenariusze: możemy siedzieć z założonymi rękami i patrzeć na to, co się wydarzy, albo wziąć sprawy w swoje ręce i dostosować się do nowej rzeczywistości. Bo nowa rzeczywistość to nowe możliwości!

czytaj
Public Relations

Recykling treści

Okazuje się, że bycie „eko” i „zero waste” to nie tylko dbanie o dobro naszego środowiska. Istnieje również recykling contentu. Dzisiaj krótko o tym, jak być ekocopywriterem.

czytaj
Public Relations

Synergia w działaniach PR

O synergii w działaniach PR-owych już kiedyś wspominaliśmy. Wiemy, że temat mocno Was zainteresował – były pytania, były telefony, a wątek podjęło też kilku Klientów podczas spotkań roboczych. Podobno ciekawy. No to wracamy z synergią.

czytaj
Public Relations

Jak powstają dobre teksty?

Dla piszących zebraliśmy kilka wskazówek, dzielimy się także krótką refleksją o tym, czym właściwie jest tytułowy „dobry tekst”. Zapraszamy do lektury!

czytaj
Grafika/Design

Po co to? Na co to? – UX design

Doświadczenia i wrażenia są z nami nieustannie. Te które odczuwamy, korzystając z usług lub produktów (chodź trochę podświadome) są równie istotne. User Experience, a UX design – jaka jest różnica?

czytaj