Employer branding i kultura organizacyjna
Te dwa nieodłączne elementy mają znaczenie dla firmy i jej pracowników. Czy wpływają na siebie nawzajem
Te dwa nieodłączne elementy mają znaczenie dla firmy i jej pracowników. Czy wpływają na siebie nawzajem
Widzieliśmy już przeróżne broszury onboardingowe: niezwykle kreatywne i bardziej tradycyjne. Co powinna zawierać i o czym pamiętać przy jej tworzeniu?
„Ludzie zatrudniają się w firmach, a rezygnują z pracy z powodu szefa” – czy zgadzasz się z tym zdaniem? Jeśli tak, bądź uważny. To może być błąd! Powyższe stwierdzenie coraz częściej jest już nieaktualne.
Tylko połowa Polaków czuje się doceniana w pracy. Co jest powodem? Dlaczego łatwiej jest nam ganić niż chwalić?
Za nami kilka pakietów onboardingowych dla firm produkcyjnych (co nie oznacza, że schematu nie można wdrożyć w mniejszych organizacjach). Przedstawiamy plan broszury onboardingowej – sprawdzony i stosowany.
Z pewnością każdy słyszał o hierarchii potrzeb człowieka i tak zwanej piramidzie Maslowa. A jeśli przełożyć to na funkcjonowanie pracownika? Zrobiliśmy to – popatrzcie, jak wygląda nasza autorska piramida potrzeb pracownika.
Rolą nowoczesnego pracodawcy jest nie tylko dostarczenie wypłaty na czas, ale także zadbanie o dobrostan swoich pracowników.
Dawno, dawno temu gazeta firmowa utożsamiana była z tubą zarządu, czyli doskonałym narzędziem do przekazywania komunikatów od przełożonych do podwładnych. Jak to wygląda dziś? NA SZCZĘŚCIE zupełnie inaczej!
Jednym z kluczowych momentów w trakcie pracy nad strategią Employer Branding jest badanie opinii pracowników i sprawdzenie, co o niej myślą, jak ją postrzegają, co firma robi dobrze, ale też co im przeszkadza albo co zrobiliby inaczej.
Stoisz u progu swojej kariery, a może planujesz zmienić pracę? W obu sytuacjach należy się dobrze przygotować do rekrutacji. Aby efektywnie aplikować, potrzebne jest CV. W tym wpisie podpowiadamy, jak powinno ono wyglądać i co obowiązkowo musi zawierać.
Błędy w ulotkach, katalogach czy broszurach onboardingowych spędzają sen z powiek specjalistom od promocji lub marketingu. Dlatego przygotowaliśmy zestawienie najpopularniejszych narzędzi dostępnych w sieci, najczęściej bezpłatnych, które choć trochę ułatwią codzienną pracę.
Na początku było słowo. Ponoć to ono nas stworzyło. Słowo nie byle jakie i mające wielką moc – w końcu to coś, co nas odróżnia od reszty fauny. Mówimy tylko my – ludzie. Słowo to my.