Employer Branding

Jak zbudować swoją markę w internecie?

„Ludzie zatrudniają się w firmach, a rezygnują z pracy z powodu szefa” – czy zgadzasz się z tym zdaniem? Jeśli tak, bądź uważny. To może być błąd! Powyższe stwierdzenie coraz częściej jest już nieaktualne.

czytaj
Employer Branding

Piramida potrzeb pracownika

Z pewnością każdy słyszał o hierarchii potrzeb człowieka i tak zwanej piramidzie Maslowa. A jeśli przełożyć to na funkcjonowanie pracownika? Zrobiliśmy to – popatrzcie, jak wygląda nasza autorska piramida potrzeb pracownika.

czytaj
Employer Branding

Pracownik w biuletynie firmowym

Dawno, dawno temu gazeta firmowa utożsamiana była z tubą zarządu, czyli doskonałym narzędziem do przekazywania komunikatów od przełożonych do podwładnych. Jak to wygląda dziś? NA SZCZĘŚCIE zupełnie inaczej!

czytaj
Employer Branding

Poradnik kandydata

Stoisz u progu swojej kariery, a może planujesz zmienić pracę? W obu sytuacjach należy się dobrze przygotować do rekrutacji. Aby efektywnie aplikować, potrzebne jest CV. W tym wpisie podpowiadamy, jak powinno ono wyglądać i co obowiązkowo musi zawierać.

czytaj
Porady językowe

Korekta? Poproszę.

Błędy w ulotkach, katalogach czy broszurach onboardingowych spędzają sen z powiek specjalistom od promocji lub marketingu. Dlatego przygotowaliśmy zestawienie najpopularniejszych narzędzi dostępnych w sieci, najczęściej bezpłatnych, które choć trochę ułatwią codzienną pracę.

czytaj
Porady językowe

Mówcie do mnie „Pan Menedżerka”

Na początku było słowo. Ponoć to ono nas stworzyło. Słowo nie byle jakie i mające wielką moc – w końcu to coś, co nas odróżnia od reszty fauny. Mówimy tylko my – ludzie. Słowo to my.

czytaj
Employer Branding

Kodeks dobrych praktyk projektowych

Praca agencji to praca nad wieloma projektami. Z myślą o dobrym współdziałaniu z klientami w Multum PR stworzyliśmy kodeks, zawierający zasady, które usprawniają pracę. Dlaczego warto mieć taki wzór?

czytaj