Jak wrócić po wakacjach i odnaleźć się w gąszczu projektów i różnych bodźców? Jak skutecznie rozplanować działania, aby były wykonane sprawnie? Oto pięć wskazówek sprawdzonych przez nasz zespół.
Bohaterzy, obrońcy, najlepsi kumple – mowa oczywiście o ojcach. W dniu ich święta postanowiliśmy przejrzeć kreacje reklamowe, które w ostatnich latach tworzyły bardziej lub mniej stereotypowy obraz taty. To jak? Mały seans?
Wywiad w telewizji! Dla PR-owca – wielki sukces. Dla klienta – wielki stres. Jak przygotować klienta do takiej wizyty? Na co zwrócić szczególną uwagę? Podpowiadamy w kilku punktach.
Po przeczytaniu ciekawego raportu o atrakcyjności pracodawców i wnioskach, że CSR jest dla pracowników „małoważny”, zastanawiamy się, dlaczego tak jest. Nadal wierzymy, że działania prospołeczne i ekologiczne, mogą (i są) istotnym elementem wizerunku pracodawcy.
Wróciły! Po dwóch latach pandemii i związanymi z nią obostrzeniami. Targi (i wszelkiego rodzaju inne eventy branżowe), bo o nich mowa, to doskonała okazja, aby zaprezentować firmę potencjalnym klientom czy kontrahentom. Zebraliśmy kilka wskazówek, które pozwolą uniknąć eventowego faux pas.
W ostatnim wpisie opowiedzieliśmy Wam, jak radzimy sobie w Multum, gdy nagle wyskoczy „bubel”. W drugiej części tej publikacji podpowiadamy, na co zwrócić uwagę w trakcie pracy nad projektem, aby ograniczyć liczbę f*ck upów.
Chcielibyśmy, aby praca szła idealnie. Jednak nie wszystko da się przewidzieć, nie zawsze mamy wpływ na zmieniające się okoliczności. Potknięcia, wpadki, f*ck upy to integralna część każdego procesu. Sprawdźcie, co my robimy, gdy projekt nie idzie po naszej myśli.
„Alfy” to ludzie, którzy sprawniej poruszają się w sieci niż po ulicy… Przyglądając się naszym przyszłym pracownikom, porozmawialiśmy z dwiema przedstawicielkami młodego pokolenia.
Już jutro zaczyna się wyczekana i upragniona majówka, a więc okazja do urlopu. Zastanawiamy się, jak dobrze wypoczywać i sprawdzamy, czy w Multum mamy osoby, które potrafią w pełni korzystać z wolnego.
Internet, tysiące książek, setki fachowców oferujących usługi, które powinny dać umiejętności niezbędne do skutecznego wypowiadania się. Czegóż trzeba więcej, by opanować wszystko, co związane jest z pojawieniem się przed publicznością? Dlaczego tak niewiele ma coś do powiedzenia tak, byśmy słuchali z zainteresowaniem?
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.