Po przeczytaniu ciekawego raportu o atrakcyjności pracodawców i wnioskach, że CSR jest dla pracowników „małoważny”, zastanawiamy się, dlaczego tak jest. Nadal wierzymy, że działania prospołeczne i ekologiczne, mogą (i są) istotnym elementem wizerunku pracodawcy.
Wróciły! Po dwóch latach pandemii i związanymi z nią obostrzeniami. Targi (i wszelkiego rodzaju inne eventy branżowe), bo o nich mowa, to doskonała okazja, aby zaprezentować firmę potencjalnym klientom czy kontrahentom. Zebraliśmy kilka wskazówek, które pozwolą uniknąć eventowego faux pas.
W ostatnim wpisie opowiedzieliśmy Wam, jak radzimy sobie w Multum, gdy nagle wyskoczy „bubel”. W drugiej części tej publikacji podpowiadamy, na co zwrócić uwagę w trakcie pracy nad projektem, aby ograniczyć liczbę f*ck upów.
Chcielibyśmy, aby praca szła idealnie. Jednak nie wszystko da się przewidzieć, nie zawsze mamy wpływ na zmieniające się okoliczności. Potknięcia, wpadki, f*ck upy to integralna część każdego procesu. Sprawdźcie, co my robimy, gdy projekt nie idzie po naszej myśli.
„Alfy” to ludzie, którzy sprawniej poruszają się w sieci niż po ulicy… Przyglądając się naszym przyszłym pracownikom, porozmawialiśmy z dwiema przedstawicielkami młodego pokolenia.
Już jutro zaczyna się wyczekana i upragniona majówka, a więc okazja do urlopu. Zastanawiamy się, jak dobrze wypoczywać i sprawdzamy, czy w Multum mamy osoby, które potrafią w pełni korzystać z wolnego.
Internet, tysiące książek, setki fachowców oferujących usługi, które powinny dać umiejętności niezbędne do skutecznego wypowiadania się. Czegóż trzeba więcej, by opanować wszystko, co związane jest z pojawieniem się przed publicznością? Dlaczego tak niewiele ma coś do powiedzenia tak, byśmy słuchali z zainteresowaniem?
Czy każda informacja w tym dniu jest traktowana poważnie?
Dzisiaj już większość z nas nie wyobraża sobie pracy bez teamsów. Funkcjonują już na tyle długo, że zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i wyrobić pewne nawyki. Zastanawiamy się, które są dobre, a jakie utrudniają współpracę.
Szykując się do opracowania strategii Employer Branding dla swojej firmy, trzeba mieć świadomość, że dokument będzie zwieńczeniem wieloetapowego procesu. Zebraliśmy dla Was najważniejsze punkty, bez których nie wyobrażamy sobie pracy nad strategią EB.
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.