Uchodźcy uciekający przed wojną w nowym i obcym miejscu również nie czują się pewnie. Oprócz pomocy, jaką niesiemy, organizując zbiórki pieniężne i produktowe, warto poznać zwyczaje Ukraińców. Może przydać się to choćby w chwilach rozmowy także na inne, nie tylko wojenne tematy.
Na jutro mieliśmy inne plany blogowe. Miała być kolejna dawka wiedzy merytorycznej, kulisty naszej codziennej pracy i trochę praktycznych wskazówek. Ale informacje płynące ze wschodu zmroziły nas na tyle, że wszystkie myśli płyną ku Ukrainie.
Czy warto pomagać? Oczywiście! Czy warto organizować wolontariat pracowniczy? Tutaj też nie mamy wątpliwości – tak! Zalet jest wiele.
Dzień zakochanych to po Bożym Narodzeniu drugie najbardziej skomercjalizowane święto. Marki oferujące słodycze, bieliznę czy biżuterię nie muszą łamać sobie głowę. Ale jak ukroić kawałek walentynkowego tortu, jeśli nasza branża nie jest w żaden sposób związana z 14 lutego?
Decydując się na działania z zakresu content marketingu trzeba mieć na uwadze, że liczą się tu przede wszystkim jakość i regularność. By publikowane przez Ciebie treści przyniosły zamierzony skutek (budowa społeczności, edukowanie, wzrost zaangażowania itp.), muszą być przemyślane i zaplanowane. Co jednak zrobić, gdy zaczyna brakować weny?
Jak rozmawiać z szefem, aby przekonać go do budowania marki pracodawcy? Jak my rozmawiamy z menedżerami, by uwierzyli w nasze idee i nie tylko dali nam zielone światło do działania, ale i przyłączyli się do budowania marki pracodawcy?
E-mail to nie tylko formuła powitalna, pożegnalna i rozterki z tytułami naukowymi odbiorcy, ale cała „otoczka”, która sprawia, że jesteśmy postrzegani jako partnerzy doświadczeni i wiarygodni: do dyskusji, do spotkania, do współpracy.
W nowy rok warto wejść z dobrymi planami, dlatego nasza multumowa biblioteczna ma kilka nowych pozycji, a my silne postanowienie przeczytać je wszystkie. Jakie książki wybraliśmy jako lektury i dlaczego?
Koniec roku wiąże się zwykle z podsumowaniem i raportowaniem naszych działań. Wyniki finansowe, przeprowadzone kampanie, badania. Tworzenie takich dokumentów nie zawsze jest łatwe, a ich czytanie przyjemne. Podpowiemy Wam, jak to zmienić, by odbiór danych był przystępny i ciekawy.
Czasami bywa przyjemna. Innym razem jest jak cios poniżej pasa. Informacja zwrotna. Co zrobić, aby pozytywna dodawała skrzydeł, a negatywna nie zwalała z nóg? Jak tworzyć i pielęgnować kulturę sprzężenia zwrotnego w firmie?
Spółka Multum PR sp. z o.o. jest beneficjentem programu Tarcza Finansowa PFR 2.0, w ramach której otrzymała subwencję finansową w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19.