CSR

SLAKTYWIZM

Dzisiaj na naszego bloga wskakuje pojęcie, którego jeszcze tu nie było: SLAKTYWIZM – znacie? Używacie? Wiecie, czym jest i skąd się wzięło? My mamy wrażenie, że ostatnio znamy i używamy wszyscy często. ZBYT często.

czytaj
Public Relations

Ojciec, tata, tatuś

Bohaterzy, obrońcy, najlepsi kumple – mowa oczywiście o ojcach. W dniu ich święta postanowiliśmy przejrzeć kreacje reklamowe, które w ostatnich latach tworzyły bardziej lub mniej stereotypowy obraz taty. To jak? Mały seans?

czytaj
CSR

CSR – gra warta świeczki?

Po przeczytaniu ciekawego raportu o atrakcyjności pracodawców i wnioskach, że CSR jest dla pracowników „małoważny”, zastanawiamy się, dlaczego tak jest. Nadal wierzymy, że działania prospołeczne i ekologiczne, mogą (i są) istotnym elementem wizerunku pracodawcy.

czytaj
Employer Branding

Jak zachować się na stoisku targowym?

Wróciły! Po dwóch latach pandemii i związanymi z nią obostrzeniami. Targi (i wszelkiego rodzaju inne eventy branżowe), bo o nich mowa, to doskonała okazja, aby zaprezentować firmę potencjalnym klientom czy kontrahentom. Zebraliśmy kilka wskazówek, które pozwolą uniknąć eventowego faux pas.

czytaj
Employer Branding

Mądry menedżer przed szkodą

W ostatnim wpisie opowiedzieliśmy Wam, jak radzimy sobie w Multum, gdy nagle wyskoczy „bubel”. W drugiej części tej publikacji podpowiadamy, na co zwrócić uwagę w trakcie pracy nad projektem, aby ograniczyć liczbę f*ck upów.

czytaj
Public Relations

Potknięcia, wpadki, f*ck upy w pracy projektowej

Chcielibyśmy, aby praca szła idealnie. Jednak nie wszystko da się przewidzieć, nie zawsze mamy wpływ na zmieniające się okoliczności. Potknięcia, wpadki, f*ck upy to integralna część każdego procesu. Sprawdźcie, co my robimy, gdy projekt nie idzie po naszej myśli.

czytaj
Employer Branding

Odpoczywamy, urlopujemy się, ale czy na pewno?

Już jutro zaczyna się wyczekana i upragniona majówka, a więc okazja do urlopu. Zastanawiamy się, jak dobrze wypoczywać i sprawdzamy, czy w Multum mamy osoby, które potrafią w pełni korzystać z wolnego.

czytaj
Public Relations

Wystąpienia publiczne

Internet, tysiące książek, setki fachowców oferujących usługi, które powinny dać umiejętności niezbędne do skutecznego wypowiadania się. Czegóż trzeba więcej, by opanować wszystko, co związane jest z pojawieniem się przed publicznością? Dlaczego tak niewiele ma coś do powiedzenia tak, byśmy słuchali z zainteresowaniem?

czytaj