Employer Branding

Employer Branding w małych firmach

Nie jest prawdą, że tylko duże firmy mogą pozwolić sobie na bycie pracodawcą marzeń. Nie jest prawdą, że tylko duzi mają odpowiednie środki, aby zająć się employer brandingiem. EB jest dla każdego! Bez wyjątku.

czytaj
Public Relations

HELP, czyli rozważania o tym, kiedy szukamy agencji PR

Ilość zadań do realizacji zwiększa się z dnia na dzień. Stopień zaangażowania pracowników w poszczególne projekty jest zdecydowanie większy niż się spodziewaliśmy. A tu kolejny event na horyzoncie, wiosenna kampania reklamowa… I co wtedy? Wtedy najczęściej pada hasło: „musimy to zlecić na zewnątrz!”

czytaj
Employer Branding

Podglądamy konkurencję…

Słowo benchmark już na dobre zadomowiło się w naszym języku. Tak naprawdę moglibyśmy napisać porównanie, zestawianie, analiza… zostańmy jednak przy tak chętnie stosowanej angielskiej wersji. Czym jest benchmark podczas tworzenia strategii EB, na czym warto się skupić? Przygotowaliśmy krótkie zestawienie.

czytaj
Public Relations

Influencer marketing

Influencer to osoba, która w świecie mediów społecznościowych jest autorytetem dla szerszej grupy odbiorców. Czy warto, aby marki współpracowały z influencerami? Jakie są tego wady i zalety?

czytaj
Employer Branding

Pierwsze wrażenie

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz i bardzo szybko. 1/8 sekundy to czas, po którym już mamy odczucia po chwili spotkania. A jak jest z marką, instytucją, pracodawcą? Sądzimy, że podobnie.

czytaj
Porady językowe

Pandemiczne życzenia

Świąteczne życzenia biznesowe to zawsze spore wyzwanie. Bo jak powiedzieć, co się chce powiedzieć, żeby nie urazić tych, których urazić się nie chce? Musi być świątecznie, musi być z klasą. I musi być neutralnie. I weź to teraz PR-owcu wymyśl 😊 Każdy, kto choć raz stał przed takim zadaniem, doskonale wie, o czym mowa…

czytaj
Employer Branding

LinkedIn krok po kroku

Być w biznesie i nie być na LinkedInie, to jak być w Rzymie i nie widzieć Koloseum. Jednak samo „być” to dziś za mało. Kluczem do sukcesu jest stworzenie dobrego profilu i właściwe zarządzanie nim.

czytaj