CSR

Świąteczny CSR

Nic tak nie jednoczy firmy, jak wspólne działanie. A że okres świąteczny sprzyja podejmowaniu aktywności dobroczynnych, grudzień w wielu przedsiębiorstwach upływa pod znakiem akcji CSR-owych. I bardzo dobrze!

czytaj
Social media

Instagram – podsumowanie nowości

W Polsce z Instagrama korzysta 8,8 mln ludzi. Na świecie ma aż 1,28 mld użytkowników. Nie dziwi więc fakt, że aplikacja wciąż się rozwija i dodaje nowe funkcjonalności. W ostatnich miesiącach pojawiło się ich sporo. Ciekawe, czy o wszystkich wiedzieliście?

czytaj
Employer Branding

Jubileusze firmowe

Nieważne, czy święto małe czy duże, 5, 10 czy 30 lat, a może rocznica wprowadzenia na rynek wyjątkowego produktu – każde wydarzenie firmowe warto uczcić. Dzisiaj powiemy Wam, jak zorganizować jubileusz marki, by dobrze go wspominać.

czytaj
Employer Branding

Kultura organizacyjna krok po kroku

Co powoduje, że z dwóch firm o podobnym profilu, skali działania, warunkach wewnętrznych i zewnętrznych, jedna odnosi sukces, a druga na jej tle wygląda blado? Kluczem jest kultura przedsiębiorstwa.

czytaj
Public Relations

Gwiazdki, o których chce się zapomnieć…

O tym, że jest coś takiego jak „gwiazdki” (opinie) w Google, pewnie wszyscy wiedzą. W swobodnej rozmowie (czyt. z lekkim uśmieszkiem) pojawiają się też wątki usunięcia tych „gwiazdek”, jeśli nie będą najlepsze i że to przecież żaden problem. No więc temat powszechny. Ale z tym usuwaniem to tak nie do końca…

czytaj
Public Relations

Video w social mediach

W hierarchii treści „lubianych” przez Facebooka video jest w czołówce, zaraz po grafikach. To jeden z materiałów, który bardzo łatwo się przyswaja – nie trzeba czytać, przekaz jest zobrazowany. Dla odbiorców, którzy nie mają czasu, takie treści są atrakcyjne.

czytaj
Public Relations

Elevator Pitch – błyskotliwe prezentacje

Razem z tobą w windzie jest Elon Musk. Ten Elon! Jesteś z nim sam na sam. Twarzą w twarz. Masz niepowtarzalną okazję, aby zamienić z nim słowo, zaprezentować się. Macie całe 30, może 40 sekund. Nikt wam nie może przeszkodzić. Co powiesz?

czytaj
Public Relations

Idzie nowe, czyli kilka słów o rejestracji znaku towarowego

Nowa marka na rynku to nie tylko nowa nazwa, nowe logo czy nowa strona internetowa. Za tym, co widzimy, kryje się jeszcze mnóstwo formalności, spotkań z księgową, kolejek w urzędach, rozliczeń bankowych i decyzji, które każdy (przyszły przedsiębiorca) podjąć musi.

czytaj
Public Relations

5 popularnych mitów na temat TikToka

TikTok z dnia na dzień zyskuje na popularności i staje się czarnym koniem wśród mediów społecznościowych. Jak ze wszystkim co modne, tak i wokół niego narosło wiele mitów, które są powielane. Z naszej perspektywy – zupełnie niepotrzebnie.

czytaj
Employer Branding

Co nowego w benefitach?

Jakie ciekawe pozycje pojawiają się ostatnio wśród świadczeń dodatkowych? Firmy prześcigają się w dodawaniu kolejnych benefitów w ogłoszeniach o pracę. Owoce, napoje, dostęp do bazy audiobooków, refundacja okularów, imprezy integracyjne… lista jest naprawdę długa.

czytaj