CSR

Fundacje korporacyjne, czyli jakie?

Fundacje korporacyjne to temat, który coraz częściej pojawia się w strategiach polskich przedsiębiorców. Nic w tym dziwnego – dorastamy do zachowań filantropijnych, dorastamy do społecznej odpowiedzialności biznesu i świadomości, że działania z zakresu CSR są zarezerwowane nie tylko dla wybranych.

czytaj
Employer Branding

Jedziemy na wakacje

Urlop to prawdopodobnie jedno z najpiękniejszych słów. Coś na co czekamy z utęsknieniem, czas dystansu, nabierania sił i bycia z daleka od maili. Czy oby na pewno? Podpowiadamy, jak powinien wyglądać dobrze spędzony czas wakacyjny. Bo wypoczęty pracownik jest dużo bardziej efektywny i kreatywny.

czytaj
Public Relations

Archetypy marki

Czym są? Czy istnieją? Czy warto brać je pod uwagę? W tym wpisie opowiemy Wam o archetypach i ich cechach.

czytaj
Employer Branding

Szczepienia a wizerunek pracodawcy

Według ostatniego sondażu przeprowadzonego przez CBOS*, aż co czwarta osoba w Polsce nie chce się szczepić przeciw Covid-19. Wciąż sporo osób waha się. Czy zatem firmy powinny wspierać pracowników w szczepieniach? Czy powinny namawiać ich, aby się zabezpieczyli przed chorobą?

czytaj
Public Relations

Kilka porad dla… influencerów

Tak, nie myli Was tytuł: dla blogerów, influencerów i testerów produktów wszelakich. Zwykle współpracujemy z nimi w imieniu klientów, a że w ostatnim czasie jest takich osób coraz więcej i coraz odważniej wkraczają na e-rynek, dziś słowo kierujemy właśnie do nich. Dlaczego?

czytaj
Public Relations

Negatywne komentarze – taki problem to nie problem

Czy wiecie, że aż 95% potencjalnych klientów czyta opinie* w Internecie nim zdecyduje się na zakup lub skorzystanie z usługi? Co zatem zrobić, jeśli w sieci pojawi się negatywny komentarz na nasz temat? Niezależnie od tego, czy jesteśmy kierownikiem kina, sprzedawcą samochodów, zabawek dla dzieci czy fryzjerką, wyjaśniamy jednym słowem: zmierzyć się z nim!

czytaj
Employer Branding

Employer Branding w małych firmach

Nie jest prawdą, że tylko duże firmy mogą pozwolić sobie na bycie pracodawcą marzeń. Nie jest prawdą, że tylko duzi mają odpowiednie środki, aby zająć się employer brandingiem. EB jest dla każdego! Bez wyjątku.

czytaj
Public Relations

HELP, czyli rozważania o tym, kiedy szukamy agencji PR

Ilość zadań do realizacji zwiększa się z dnia na dzień. Stopień zaangażowania pracowników w poszczególne projekty jest zdecydowanie większy niż się spodziewaliśmy. A tu kolejny event na horyzoncie, wiosenna kampania reklamowa… I co wtedy? Wtedy najczęściej pada hasło: „musimy to zlecić na zewnątrz!”

czytaj