Employer Branding

Podglądamy konkurencję…

Słowo benchmark już na dobre zadomowiło się w naszym języku. Tak naprawdę moglibyśmy napisać porównanie, zestawianie, analiza… zostańmy jednak przy tak chętnie stosowanej angielskiej wersji. Czym jest benchmark podczas tworzenia strategii EB, na czym warto się skupić? Przygotowaliśmy krótkie zestawienie.

czytaj
Public Relations

Influencer marketing

Influencer to osoba, która w świecie mediów społecznościowych jest autorytetem dla szerszej grupy odbiorców. Czy warto, aby marki współpracowały z influencerami? Jakie są tego wady i zalety?

czytaj
Employer Branding

Pierwsze wrażenie

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz i bardzo szybko. 1/8 sekundy to czas, po którym już mamy odczucia po chwili spotkania. A jak jest z marką, instytucją, pracodawcą? Sądzimy, że podobnie.

czytaj
Porady językowe

Pandemiczne życzenia

Świąteczne życzenia biznesowe to zawsze spore wyzwanie. Bo jak powiedzieć, co się chce powiedzieć, żeby nie urazić tych, których urazić się nie chce? Musi być świątecznie, musi być z klasą. I musi być neutralnie. I weź to teraz PR-owcu wymyśl 😊 Każdy, kto choć raz stał przed takim zadaniem, doskonale wie, o czym mowa…

czytaj
Employer Branding

LinkedIn krok po kroku

Być w biznesie i nie być na LinkedInie, to jak być w Rzymie i nie widzieć Koloseum. Jednak samo „być” to dziś za mało. Kluczem do sukcesu jest stworzenie dobrego profilu i właściwe zarządzanie nim.

czytaj
CSR

Ciemna strona Black Friday

Od kilku już lat w jeden z ostatnich piątków listopada sklepy ogłaszają wielkie wyprzedaże. Czy aby na pewno tradycja Black Friday jest dobra dla konsumentów? Dziś o ciemnych stronach czarnego piątku.

czytaj
Employer Branding

Biuletyn firmowy – oczywiście, że tak!

To jak, kiedy kolejny numer? Lubimy to pytanie, bo lubimy pracować z biuletynami. Szkolić i wspierać zespół redakcyjny oraz patrzeć, jak pojawiają się coraz ciekawsze pomysły na artykuły. A redagując i składając wydania, poznawać firmę i jej pracowników. Biuletyn firmowy – dlaczego warto? Przedstawiamy naszą perspektywę.

czytaj