Employer Branding

Odpoczywamy, urlopujemy się, ale czy na pewno?

Już jutro zaczyna się wyczekana i upragniona majówka, a więc okazja do urlopu. Zastanawiamy się, jak dobrze wypoczywać i sprawdzamy, czy w Multum mamy osoby, które potrafią w pełni korzystać z wolnego.

czytaj
Public Relations

Wystąpienia publiczne

Internet, tysiące książek, setki fachowców oferujących usługi, które powinny dać umiejętności niezbędne do skutecznego wypowiadania się. Czegóż trzeba więcej, by opanować wszystko, co związane jest z pojawieniem się przed publicznością? Dlaczego tak niewiele ma coś do powiedzenia tak, byśmy słuchali z zainteresowaniem?

czytaj
Employer Branding

Co sprawia, że calle są nieefektywne?

Dzisiaj już większość z nas nie wyobraża sobie pracy bez teamsów. Funkcjonują już na tyle długo, że zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić i wyrobić pewne nawyki. Zastanawiamy się, które są dobre, a jakie utrudniają współpracę.

czytaj
Employer Branding

Jak napisać strategię Employer Branding?

Szykując się do opracowania strategii Employer Branding dla swojej firmy, trzeba mieć świadomość, że dokument będzie zwieńczeniem wieloetapowego procesu. Zebraliśmy dla Was najważniejsze punkty, bez których nie wyobrażamy sobie pracy nad strategią EB.

czytaj
Uncategorized

Ми вітаємо Вас – Witamy Was

Uchodźcy uciekający przed wojną w nowym i obcym miejscu również nie czują się pewnie. Oprócz pomocy, jaką niesiemy, organizując zbiórki pieniężne i produktowe, warto poznać zwyczaje Ukraińców. Może przydać się to choćby w chwilach rozmowy także na inne, nie tylko wojenne tematy.

czytaj
Uncategorized

Jak możemy pomóc Ukrainie? Sprawdzone zbiórki

Na jutro mieliśmy inne plany blogowe. Miała być kolejna dawka wiedzy merytorycznej, kulisty naszej codziennej pracy i trochę praktycznych wskazówek. Ale informacje płynące ze wschodu zmroziły nas na tyle, że wszystkie myśli płyną ku Ukrainie.

czytaj
CSR

Wolontariat pracowniczy

Czy warto pomagać? Oczywiście! Czy warto organizować wolontariat pracowniczy? Tutaj też nie mamy wątpliwości – tak! Zalet jest wiele.

czytaj
Public Relations

Walentynkowy marketing

Dzień zakochanych to po Bożym Narodzeniu drugie najbardziej skomercjalizowane święto. Marki oferujące słodycze, bieliznę czy biżuterię nie muszą łamać sobie głowę. Ale jak ukroić kawałek walentynkowego tortu, jeśli nasza branża nie jest w żaden sposób związana z 14 lutego?

czytaj
Public Relations

Skąd brać pomysły na treści?

Decydując się na działania z zakresu content marketingu trzeba mieć na uwadze, że liczą się tu przede wszystkim jakość i regularność. By publikowane przez Ciebie treści przyniosły zamierzony skutek (budowa społeczności, edukowanie, wzrost zaangażowania itp.), muszą być przemyślane i zaplanowane. Co jednak zrobić, gdy zaczyna brakować weny?

czytaj
Employer Branding

Jak przekonać zarząd do działań Employer Branding?

Jak rozmawiać z szefem, aby przekonać go do budowania marki pracodawcy? Jak my rozmawiamy z menedżerami, by uwierzyli w nasze idee i nie tylko dali nam zielone światło do działania, ale i przyłączyli się do budowania marki pracodawcy?

czytaj
Porady językowe

E-mailowy savoir-vivre

E-mail to nie tylko formuła powitalna, pożegnalna i rozterki z tytułami naukowymi odbiorcy, ale cała „otoczka”, która sprawia, że jesteśmy postrzegani jako partnerzy doświadczeni i wiarygodni: do dyskusji, do spotkania, do współpracy.

czytaj