Pomysł – wydajemy biuletyn firmowy. I co dalej?
W kilku punktach opisujemy nasze sposoby na udane wydania i dobrą współpracę.
W kilku punktach opisujemy nasze sposoby na udane wydania i dobrą współpracę.
Od kilku już lat w jeden z ostatnich piątków listopada sklepy ogłaszają wielkie wyprzedaże. Czy aby na pewno tradycja Black Friday jest dobra dla konsumentów? Dziś o ciemnych stronach czarnego piątku.
To jak, kiedy kolejny numer? Lubimy to pytanie, bo lubimy pracować z biuletynami. Szkolić i wspierać zespół redakcyjny oraz patrzeć, jak pojawiają się coraz ciekawsze pomysły na artykuły. A redagując i składając wydania, poznawać firmę i jej pracowników. Biuletyn firmowy – dlaczego warto? Przedstawiamy naszą perspektywę.
Dawno, dawno temu, za górami, za lasami… czy aby na pewno wyrośliśmy z bajek? Przekaz z historią w tle o wiele lepiej trafia do odbiorców niż same informacje. Co zrobić, by każda opowieść (nawet o śrubkach) chwytała za serce?
Do 24 grudnia pozostało dokładnie 48 dni. Kolejne pandemiczne obostrzenia nie ułatwiają specom od komunikacji wewnętrznej planowania firmowych świąt. Zatem – podpowiadamy. Zebraliśmy kilka naszych i nie naszych pomysłów, które pomogą w tym roku uratować święta.
Nieraz zdarza się, że szukamy darmowych grafik lub zdjęć na swoją stronę internetową, bloga czy do prezentacji. Często w takiej sytuacji sięga się do „Google Grafika”, lecz nierzadko jest to niezgodne z prawem. Gdzie szukać bezpłatnych fotografii?
Ten poradnik powstał we współpracy z dziennikarzami znanych stacji radiowych i telewizyjnych. Jak powinna wyglądać praca z mediami, by przebiegła sprawnie? Oto kilka… kilkanaście porad.
Szef to słowo dla nikogo nie pozostające obojętnym. Ci, którzy spotykali szefów rozumnych, dowcipnych i inteligentnych albo przynajmniej nijakich odbierają to słowo bez napięcia.
Na co dzień udowadniają, że są świetnymi pracownikami. Zaangażowani, uśmiechnięci, doceniający fakt, że mają zatrudnienie. Praca jest dla nich często terapią, a dla ich rodziców nadzieją na samodzielność chorego dziecka.
Nie sposób, jak sadzę, napisać coś nowego i odkrywczego o sytuacji, w jakiej znaleźliśmy się w obliczu koronawirusa. Spróbuję jednak coś dodać, co, mam nadzieję, przyda się przynajmniej niektórym czytającym.
Pandemia to ciąg zmian i duży znak zapytania – dokąd nas te zmiany poprowadzą? Bez wyjątku. Również w świecie EB. Do wyboru mamy dwa scenariusze: możemy siedzieć z założonymi rękami i patrzeć na to, co się wydarzy, albo wziąć sprawy w swoje ręce i dostosować się do nowej rzeczywistości. Bo nowa rzeczywistość to nowe możliwości!
Okazuje się, że bycie „eko” i „zero waste” to nie tylko dbanie o dobro naszego środowiska. Istnieje również recykling contentu. Dzisiaj krótko o tym, jak być ekocopywriterem.