Książkowe wyzwania na 2022 rok
W nowy rok warto wejść z dobrymi planami, dlatego nasza multumowa biblioteczna ma kilka nowych pozycji, a my silne postanowienie przeczytać je wszystkie. Jakie książki wybraliśmy jako lektury i dlaczego?
W nowy rok warto wejść z dobrymi planami, dlatego nasza multumowa biblioteczna ma kilka nowych pozycji, a my silne postanowienie przeczytać je wszystkie. Jakie książki wybraliśmy jako lektury i dlaczego?
Koniec roku wiąże się zwykle z podsumowaniem i raportowaniem naszych działań. Wyniki finansowe, przeprowadzone kampanie, badania. Tworzenie takich dokumentów nie zawsze jest łatwe, a ich czytanie przyjemne. Podpowiemy Wam, jak to zmienić, by odbiór danych był przystępny i ciekawy.
Czasami bywa przyjemna. Innym razem jest jak cios poniżej pasa. Informacja zwrotna. Co zrobić, aby pozytywna dodawała skrzydeł, a negatywna nie zwalała z nóg? Jak tworzyć i pielęgnować kulturę sprzężenia zwrotnego w firmie?
Nic tak nie jednoczy firmy, jak wspólne działanie. A że okres świąteczny sprzyja podejmowaniu aktywności dobroczynnych, grudzień w wielu przedsiębiorstwach upływa pod znakiem akcji CSR-owych. I bardzo dobrze!
W Polsce z Instagrama korzysta 8,8 mln ludzi. Na świecie ma aż 1,28 mld użytkowników. Nie dziwi więc fakt, że aplikacja wciąż się rozwija i dodaje nowe funkcjonalności. W ostatnich miesiącach pojawiło się ich sporo. Ciekawe, czy o wszystkich wiedzieliście?
Nieważne, czy święto małe czy duże, 5, 10 czy 30 lat, a może rocznica wprowadzenia na rynek wyjątkowego produktu – każde wydarzenie firmowe warto uczcić. Dzisiaj powiemy Wam, jak zorganizować jubileusz marki, by dobrze go wspominać.
Co powoduje, że z dwóch firm o podobnym profilu, skali działania, warunkach wewnętrznych i zewnętrznych, jedna odnosi sukces, a druga na jej tle wygląda blado? Kluczem jest kultura przedsiębiorstwa.
O tym, że jest coś takiego jak „gwiazdki” (opinie) w Google, pewnie wszyscy wiedzą. W swobodnej rozmowie (czyt. z lekkim uśmieszkiem) pojawiają się też wątki usunięcia tych „gwiazdek”, jeśli nie będą najlepsze i że to przecież żaden problem. No więc temat powszechny. Ale z tym usuwaniem to tak nie do końca…
Wkroczyliśmy w ostatni kwartał roku, a to oznacza, że nadszedł czas podsumowań, ale i przewidywań, co przyniesie przyszłość. Dzisiaj skupimy się właśnie na tym – trendach na 2022 rok dotyczących social mediów.
W hierarchii treści „lubianych” przez Facebooka video jest w czołówce, zaraz po grafikach. To jeden z materiałów, który bardzo łatwo się przyswaja – nie trzeba czytać, przekaz jest zobrazowany. Dla odbiorców, którzy nie mają czasu, takie treści są atrakcyjne.
Razem z tobą w windzie jest Elon Musk. Ten Elon! Jesteś z nim sam na sam. Twarzą w twarz. Masz niepowtarzalną okazję, aby zamienić z nim słowo, zaprezentować się. Macie całe 30, może 40 sekund. Nikt wam nie może przeszkodzić. Co powiesz?
Nowa marka na rynku to nie tylko nowa nazwa, nowe logo czy nowa strona internetowa. Za tym, co widzimy, kryje się jeszcze mnóstwo formalności, spotkań z księgową, kolejek w urzędach, rozliczeń bankowych i decyzji, które każdy (przyszły przedsiębiorca) podjąć musi.